PDA

View Full Version : problemen met wahwah



marcelthijssen
6 juni 2005, 10:20
test

marcelthijssen
6 juni 2005, 10:22
afgelopen weekend m'n spulletjes opgebouwd voor 'n optreden, kreeg ik ineens een hoge piep / fluittoon uit m'n box. Ik dacht eerst dat 't de versterker was (kapotte lamp) maar nadat ik m'n wah wah er tussen uit haalde, was 't weg. Wah wah naar de klote waarschijnlijk.
Iemand dit probleem eerder meegemaakt??
btw, tis een morley bad horsie 2

marcel

Ché
6 juni 2005, 10:31
heb ik ook eens gehad met een crybaby
heb het ding toen eens grondig ontstoft en terug wat geolied en werkte het weer perfect...

hopelijk lost dit je probleem op

greetz

up-guitarman
6 juni 2005, 13:47
heb ik ook eens gehad met een crybaby
heb het ding toen eens grondig ontstoft en terug wat geolied en werkte het weer perfect...

hopelijk lost dit je probleem op

greetz

Ik vrees ervoor dat het gaat helpen, die Morley's zijn optisch ... :)
(Of is dit met de bad horsie niet zo ??? Ik dacht toch van wel ...)

Antal
6 juni 2005, 14:36
Klinkt alsof je hem omgekeerd hebt aangesloten. Dan hoor je dat ook :-?

Mike McCready
6 juni 2005, 17:55
Ik heb met mijn Bad Horsie 1 wel eens gehad dat ie als een muis begon te piepen ergens in het midden van de sweep (met de hand op de snaren van de gitaar). Twee keer last van gehad, daarnaa nooit meer. Nu bromt ie als ik hem inschakel. Weet iemand waar dat aan kan liggen? :???:

Thom TK
6 juni 2005, 20:34
Ik heb met mijn Bad Horsie 1 wel eens gehad dat ie als een muis begon te piepen ergens in het midden van de sweep (met de hand op de snaren van de gitaar). Twee keer last van gehad, daarnaa nooit meer. Nu bromt ie als ik hem inschakel. Weet iemand waar dat aan kan liggen? :???:

aarding?

Dirk_Hendrik
6 juni 2005, 21:53
Nee. Deze aardkloot is bezaaid me niet geaard gevoedde pedalen en deze klacht komt (bijna) nooit voor. Ik vond Antal's suggestie een stuk interessanter. Een Bad horsie is deels een crybaby ontwerp.

Mike McCready
6 juni 2005, 22:04
Die van mij zit vast op mijn pedalboard dus andersom aansluiten is niet mogelijk. Ik heb hem op een daisy-chain hangen. Ga binnenkort wel een voeding kopen met apart geïsoleerde uitgangen. Hopelijk is het probleem dan verholpen...

marcelthijssen
16 juni 2005, 15:38
Heb 't probleem gevonden. Omdat ik m'n fc-200 footcontroller aan dezelfde voeding heb gehangen krijgt de wah wah te weinig stroom. Pedalen hebben dan wel vaker de neiging om vreemd te reageren.
Dus.... opgelost!

marcel