PDA

View Full Version : Spaghetti Logo customizing



Aca Ilic
5 juni 2005, 14:11
Vaandag oude logo bewerkt, en de resultat is


http://img241.echo.cx/img241/8859/goldsparklespaghetti8fg.th.jpg (http://img241.echo.cx/my.php?image=goldsparklespaghetti8fg.jpg)


spaghetti gold sparkle geworden

Daniël_san
5 juni 2005, 14:15
:o Hoe heb je dat gedaan? Een nieuw logo gemaakt met photoshop, en uitgeprint?

Aca Ilic
5 juni 2005, 14:17
:o Hoe heb je dat gedaan? Een nieuw logo gemaakt met photoshop, en uitgeprint?

Nee daniel-san!
op bestaande logo heel voorzichtig met klein naald de glitter-gel ( zelfklevend) aangebracht.

Jax
5 juni 2005, 14:22
Heel vet gedaan!!!

X-Pensive Wino
5 juni 2005, 16:55
ja dat ziet er errug vet uit man !! 8-)

Aca Ilic
5 juni 2005, 17:22
hey guys!

thanks allemaal voor compli's! :)

deedee
5 juni 2005, 18:15
maar je gaat niet ontkennen dat je dit topic niet hebt gestart voor de complimentjes :-D

Aca Ilic
5 juni 2005, 18:26
maar je gaat niet ontkennen dat je dit topic niet hebt gestart voor de complimentjes :-D

De topic is op de eerste plaats gestart om andere mensen op ideeen te brengen dat je niet per se een custom shop strat moet kopen, maar dat je met een beetje sleutelen aan "cosmetics" ook een custom-gitaar kunt maken.
deedee, ik ben 36 jaar en ik hoef me voor niemand te bewijzen. Ik moet wel bij zeggen dat ik wardeer als iemand met zo'n soort topics aankomt die mij ook op idee kan brengen wat ik aan mijn gitaar kan doen, en ik wardeer ook natuurlijk dat andere mensen het vet , cool of whatever vinden.
Trouwens om de topic een beetje op de gang te houden, ben ik nu aan het experimenteren met nagellak op de logo (wel op een uitgeprinte vel want ik wil deze sparkle finish niet verpesten).

VooDoo
5 juni 2005, 19:01
WoooooW :o
Gaaaaaf
Ik ga ff in mn moeder dr rotzooi doosies kijke
gaaf man, mischien een keertje proberen.
kheb toch een goedkoop gitaartje, op een fender zou ik het niet durven
je had met rood moeten doen zou gaaf zijn:'D
top man

Stratman70
5 juni 2005, 19:11
Niet mijn ding, maar wel erg netjes gedaan. Had Fender een aantal jaren geleden ook niet zoiets bij een bepaalde serie? Glittertjes in het spaghetti-logo?

Het doet een beetje "Vegas"-achtig aan. Jij hebt nu je eigen "Las Vegas strat": jouw Signature strat! :wink:

Aca Ilic
5 juni 2005, 20:13
Niet mijn ding, maar wel erg netjes gedaan. Had Fender een aantal jaren geleden ook niet zoiets bij een bepaalde serie? Glittertjes in het spaghetti-logo?

Het doet een beetje "Vegas"-achtig aan. Jij hebt nu je eigen "Las Vegas strat": jouw Signature strat! :wink:


thnx guys!
Viva Las Vegas Strat!

SBloke
6 juni 2005, 22:48
Wat je natuurlijk ook kunt doen is het logo in vlammende kleurtjes van rood naar geel laten lopen...

is totaal niet moeilijk, akthans... als je jaaaaren het spel "warhammer" hebt gespeeld... met kleine penselen miniatuurfiguurtjes (tinnen soldaatjes) verven tot in zoekelijke details (www.portent.net voor voorbeelden)

Ik heb al eens overwogen een veldslagje op m'n headstock te zetten, of een mooie vogel ofzo... maar voorlopig maar netjes "Ovation" er op laten staan.


Heel mooi gedaan trouwens!.. eindelijk iemand die durft te customizen...

uninc
6 juni 2005, 22:57
en als je het verknalt kan je het vast wel met iets zoals aceton verwijderen ofzo

Fumi SG
6 juni 2005, 23:04
is totaal niet moeilijk, akthans... als je jaaaaren het spel "warhammer" hebt gespeeld... met kleine penselen miniatuurfiguurtjes (tinnen soldaatjes) verven tot in zoekelijke details (www.portent.net voor voorbeelden)

haha, een vriend van me doet er ook aan. Hij handelt zelfs in landschappen enzo. Maakt ie er een en verpatst ie hem via internet voor €35,-, makkelijk verdiend!! :wink:

maar inderdaad, wat een gepruts is dat.... :P

vester86
6 juni 2005, 23:05
gaaf logo, mooi gedaan :-)

Ik moet ook nog steeds een logo op mn vester plakken, toch eens kijken of ik hier wat mee kan

Aca Ilic
7 juni 2005, 18:05
en als je het verknalt kan je het vast wel met iets zoals aceton verwijderen ofzo

Ik zou niet durven te zeggen of je het met aceton kunt verwijderen ( het lijkt me eigenlijk van niet, want als je een beetje ernaast zit dan verpest je gewone lak), maar als je al eraan begint, ga er NIET van uit dat je het gaat verpesten, en neem genoeg tijd en geduld voor de beste resultaat.

Ik ben ook niet meer van plan om sparkle finish ooit eens er vanaf te halen , ik vind hem mooi zo.

greetz :)