PDA

View Full Version : Ik heb een nieuwe (bijna onfatsoenlijk goedkope) gitaar



Wouter J
4 juni 2005, 20:02
Okee dan ik ben eergisteren Jarig geweest, 29 alweer, en met de bijdragen van mijn vrienden en familie besloot ik wat leuks te gaan doen.

Aanvankelijk wou ik naar de magazijns uitverkoop van Feedback gaan maar ik had geen zin om vroeg op te staan om de twee uur durende reis te maken dus besloot ik in plaats daarvan maar de plaatselijke winkels af te gaan.

En zo kwam ik bij Lyana in stein terecht. Die man daar ziet me en zegt dat hij HET knutsel project van het jaar voor me heeft. Hij leidt me voor in de winkel en daar ligt het kale karkas van een Epiphone Zakk Wylde Les Paul. geen elementen, geen brug of staartstuk. Hij verteld me dat deze gitaar bij de importeur is gekanibaliseerd voor zijn onderdelen maar voor de rest nog in nieuwstaat is.

"Hoeveel" vraag ik hem, 300 was het antwoord, en een zeer kortte tijd later liep ik naar buiten met die gitaar onder mijn arm.

Goed, ik kom thuis, zoek alles bij elkaar en nauwelijks een uur knutselen later had ik een werkende Zakk Wylde Les Paul (met normale Gibson USA humbuckers in plaats van de EMGs natuurlijk) die ik voor een derde van de nieuwprijs van dat model heb gekocht

Praat eens over geluk hebben.

http://www.imuso.co.uk/directory/images/reviewpix/zak-wylde-lp.jpg

Lenweë Míriel
4 juni 2005, 20:07
mooi

AART
4 juni 2005, 20:07
vette shit, post eens pics!

Daniël_san
4 juni 2005, 20:10
COOL!!! en natuurlijk: PICS!!!!!!

bloodiron
4 juni 2005, 20:18
damn :o

deedee
4 juni 2005, 20:19
congrats!

Jax
4 juni 2005, 20:26
Goeie deal man :o

Bluesbreaker
4 juni 2005, 20:52
Lelijk!

Quink
4 juni 2005, 21:11
"Hoeveel" vraag ik hem, 300 was het antwoord, en een zeer kortte tijd later liep ik naar buiten met die gitaar onder mijn arm.


:o :o Ik hoop maar dat je bedoelt dat die winkelier jou 300 heeft betaald om dat mee te nemen en niet andersom.... :o


:wink: Maarreehhh, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :razz:

Wormaap
4 juni 2005, 21:27
Feli! :-D
Enneuh, Lyana is waar ik mijn Kahler vandaan heb :) Voor 100 eurootjes meegenomen, achteraf erachter gekomen dat'ie ruim 300 kost, nieuw (die van mij was NOS) dus'k voel me wel'n beetje schuldig :oops:
Marcel is wel'n relaxte gast en hij is wat goedkoper dan de rest van de zaken hier in de buurt qua snaren :-D

Raytheman
4 juni 2005, 21:45
Niet om de pret te drukken maar waarom is dat ding ooit gestript geweest?
Jaaaaaaaaren terug wel eens een Ibanez les paul imitatie in een winkel in waalwijk zien hangen. Effe proberen bleek dat ding qua fretwerk voor geen meter te kloppen. Later op een terras kwam ik de koper ervan tegen.
Die was er erg blij mee want hij gebruikte toch alleen maar de eerste 3 posities :lol:

Wouter J
4 juni 2005, 22:39
Niet om de pret te drukken maar waarom is dat ding ooit gestript geweest?
Jaaaaaaaaren terug wel eens een Ibanez les paul imitatie in een winkel in waalwijk zien hangen. Effe proberen bleek dat ding qua fretwerk voor geen meter te kloppen. Later op een terras kwam ik de koper ervan tegen.
Die was er erg blij mee want hij gebruikte toch alleen maar de eerste 3 posities :lol:

Ik heb een Ibanez Les paul gehad (een uit 1977) maar dat ding klonk gewoon kut. Deze epiphone is gestript omdat hij bij vervoer beschadigd was geraakt (enkele krasjes achterop) en dus niet meer als nieuw te verkopen was.

Raytheman
4 juni 2005, 22:47
In dat geval kan ik alleen maar jaloers zijn :D

robert-gitarist
4 juni 2005, 23:08
wow damn gaaf man.Veel plezier dr mee
enne post eens ff wat pics :D :D
Ik wil over een niet al telange tijd een epi zakk wylde halen.En dan die emg hz elementen dr uit rossen en gewoon een echt emg zakk wylde setje in rossen :)

Wormaap
5 juni 2005, 01:37
Niet om de pret te drukken maar waarom is dat ding ooit gestript geweest?
Jaaaaaaaaren terug wel eens een Ibanez les paul imitatie in een winkel in waalwijk zien hangen. Effe proberen bleek dat ding qua fretwerk voor geen meter te kloppen. Later op een terras kwam ik de koper ervan tegen.
Die was er erg blij mee want hij gebruikte toch alleen maar de eerste 3 posities :lol:

Ik heb een Ibanez Les paul gehad (een uit 1977) maar dat ding klonk gewoon kut. Deze epiphone is gestript omdat hij bij vervoer beschadigd was geraakt (enkele krasjes achterop) en dus niet meer als nieuw te verkopen was.
Da's wel vreemd, de vorige keer toen ik daar was liet Marcel me die Epiphone doubleneck SG zien, ook met'n lakbeschadiging maar daar zat de hardware enzo nog op, 'k meen dat'ie er 800 voor vroeg of zoiets, heb'm maar laten liggen :) Niks voor mij zo'n doubleneck en ik kwam alleen voor'n pakje snaren :-D

Nrrrk
5 juni 2005, 03:20
Vet man! post pics 8)

Maniaaaak!!
5 juni 2005, 22:07
Mazzelaar,

ben zelf donderdag 28 geworden, ik hoop dat ik op mijn 29e dan ook zo'n mazzel heb ;)

veel plezier ermee man!

Anders Destium
5 juni 2005, 22:34
Gefeliciteerd :)

Tja da's geluk hebben, nu alleen nog EMGs toch?

Wouter J
6 juni 2005, 00:07
Gefeliciteerd :)

Tja da's geluk hebben, nu alleen nog EMGs toch?

Nee bedankt ik hou niet van de klank die die dingen hebben.