PDA

View Full Version : Who the **** is dit !!!!



Bloodline
4 juni 2005, 08:09
http://www.greatkat.com/


een raar wijf die verekte goewd viool kan spelen en gitaar maar . . . of ze er nou zo lief uitziet.


weet iemand meer van dit raar geval

ixque
4 juni 2005, 10:17
kots :razz:

Pilitev
4 juni 2005, 20:21
Waarvoor heeft ze op elke foto haar muil open :-?

Roy K.
4 juni 2005, 21:40
Ken haar al wel een tijdje maar vind vind het eigenlijk niks... die vrouwelijke shredder waar je laatst mee aan kwam zetten zag er tenminste nog een beetje uit :wink:

harrie-beton
5 juni 2005, 00:20
van die website krijg ik hoofdpijn

stringer
5 juni 2005, 12:48
The great KAT ???? The great KUT zal ze bedoelen. Wat een bagger.

Luca P
5 juni 2005, 22:52
mmmm......moeilijke jeugd gehad volgens mij.....
:(

Sonno
6 juni 2005, 01:18
Dat dat wijf nog leeft :???:

Ik heb wel is een nummer uit eind jaren tachtig van d'r gehoord.

'Ashes to ashes, dust to dust...eat my shirt!'

Wat een teksten, wat een kutmuziek...tsssss

(V)etallica
6 juni 2005, 11:37
hahaha, toen ik haar voor t eerst hoorde (dat was toen ik zelf een beetje begon te shredden) vond ik haar wel relaxed... maar ze zuigt kont.
Four seasons heeft ze ook gespeeld, speelt ze afwisselend viool en gitaar als ik het me goed herinner. Ze kan het beter bij haar viool houden...

vulvasonic
7 juni 2005, 23:31
Waarvoor heeft ze op elke foto haar muil open :-?

Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb dus echt geen foto kunnen vinden waar ze gewoon met haar mond dicht staat. En die bek van 'r staat ook niet zomaar open, daar kun je zo een Amsterdams paaltje rechtovereind in schuiven!

Ik vermoed dat ze last heeft van een chronische kaakkramp.






:o

Thom TK
8 juni 2005, 17:11
Ik het wel lollig :-D
Viool spelen kan ze btw wel goed jah...

Ravanelli
9 juni 2005, 09:31
Gewoon pure bagger......... :cool:

andy
11 juni 2005, 23:16
Kat is van oorsprong een violiste. Klassieke opleiding. Op een bepaald moment is ze naar een heavy metal concert gegaan. Daar was ze erg van onder de indruk en heeft ook de gitaar ter hand genomen. Zij maakte ook een plaat in de tijd dat de speed en thrash metal opkwam, dus zij moest ook lekker up tempo.

Om op te vallen had ze een grote bek, liep te provoceren tijdens TV shows ed. Haar motto was geloof ik: Worship me or die. Op een videoclip zag je ook gasten die voor het podium stonden te buigen voor haar.

Die lol heeft maar even geduurd en is ze iig in Europa aardig in de vergetelheid geraakt. Ik geloof dat ze het een tijd moest hebben van optredens in schaarse kledij.

Thom TK
12 juni 2005, 00:34
Kat is van oorsprong een violiste. Klassieke opleiding. Op een bepaald moment is ze naar een heavy metal concert gegaan. Daar was ze erg van onder de indruk en heeft ook de gitaar ter hand genomen. Zij maakte ook een plaat in de tijd dat de speed en thrash metal opkwam, dus zij moest ook lekker up tempo.

Om op te vallen had ze een grote bek, liep te provoceren tijdens TV shows ed. Haar motto was geloof ik: Worship me or die. Op een videoclip zag je ook gasten die voor het podium stonden te buigen voor haar.

Die lol heeft maar even geduurd en is ze iig in Europa aardig in de vergetelheid geraakt. Ik geloof dat ze het een tijd moest hebben van optredens in schaarse kledij.

Zonde, gave meid :cool:

Sonno
12 juni 2005, 00:37
Op een bepaald moment is ze naar een heavy metal concert gegaan. Daar was ze erg van onder de indruk en heeft ook de gitaar ter hand genomen.

Dat was Judas Priest als ik me niet vergis...

andy
12 juni 2005, 01:18
Dat kan wel kloppen. Ik wist het niet zeker meer, maar het was wel een band in de stijl van New Wave of British Heavy Metal.

@Edit: FF opgezocht in een oude metal enceclopedie. Ze zag een video van Judas Priest en besloot gitaar te gaan spelen. En aan de foto te zien die er bij stond speelde ze al vanaf het begin in lingerie. :wink:

Thijs G
18 juli 2005, 22:56
stel je is voor dat dat je ma zou zijn wha

Vampire
19 juli 2005, 10:10
Ze lijkt wel op een van die mutsen van Rockbitch (sp?)

Basseytje
6 september 2005, 19:57
ik vind dit egt vette muziek :razz: :razz: :razz:

Dick Wolkendeck
9 september 2005, 14:30
Los wat ik van de muziek vind, ze heeft wel uitgesproken standpunten. Zie de artikelen uit guitar player op haar site. Wel jammer dat dat dus in zo'n Amerikaans shock/show verpakking moet. Mijn eerste reactie was lachen, lachen. Ik bedoel - bloed??? Grappig op zijn best, net zoals de boys van Marduk en Immortal. Ook heel grappig.