PDA

View Full Version : Kijk eens wat ik voor m'n vriendin geknutseld heb...



Speeddemon
3 juni 2005, 10:40
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/RolandCubeswitch.jpg

Ze heeft een Roland Cube 30 en een Squier Affinity Strat. Dit leek me wel een leuke aanvulling als deel van wat verjaardagskadeaus... :wink:

LordRiffenstein
3 juni 2005, 10:49
Let maar op dat Roland niet over de zeik gaat met dat logo :razz:

Javaca
3 juni 2005, 10:50
Leuk dingetje. :-D

Speeddemon
3 juni 2005, 10:55
Let maar op dat Roland niet over de zeik gaat met dat logo :razz:
't moet niet veel gekker worden als ik een cease en desist zou krijgen omdat ik 1 NIET COMMERCIEËL bakkie maak met hun logo erop... :-?

(maar voor een gratis paar Roland t-shirts... gheghehghe... :wink: )

Nifter
3 juni 2005, 11:37
Als verjaardagscadeau voor je vriendin?

Heb ik je op ideeen gebracht?

Mijn meisje zal binnenkort wel iets op HC zetten, want hij is erg fijn...het enigste is dat de decals er niet zo mooi op zitten, maar daar ga ik verder niet op letten.

Cheerio

robert-gitarist
3 juni 2005, 11:57
Mooi gemaakt.Ziet er erg profi uit :o :o
Ik ben nu aan het sparen voor een leuk en goed TB pedaaltje voor in me pedalen bak :)

pol
3 juni 2005, 15:07
mooi gemaakt.

nu nog een vraagje, zou je voor mij een footwitch om de kanalen van mijn amp te schakelen, de originele is stuk en ik heb geen zin om der nog een midi switcher bij aan te hangen.

de orginele footwitch heeft 5 pinnetjes denk ik , 1 is aarding, niets verbonden is het clean kanaal, pin 1 + 2 is crunch, pin 1 + 3 is meat, pin 1 + 4 lead , en pin 1 + 5 is fx loop on/off .

is zoiets te maken met ledjes voor elk kanaal + on of switch voor de fx loop ?

de orginele footwitch had deze functie der niet opzitten.

het zou dus iets met 5 knoppen moeten worden

Speeddemon
3 juni 2005, 15:22
Hey Pol, is dat een DIN aansluiting of MIDI type pin?

Moet wel mogelijk zijn, maar wordt wel prijzig ivm 5x switch en die losse aansluiting moet ook besteld worden. (probleem bij Conrad is dat ze onder 20 euro al 8 euro extra rekenen EN 6,95 verzendkosten!)

Als je geen haast hebt, kan ik kijken wanneer ze weer eens zo'n gratis verzendkosten actie hebben, en 5 SPDT footswitches zien te scoren bij Small Bear (al heb ik daarvan momenteel ook niks meer nodig).

Speeddemon
3 juni 2005, 15:27
EDIT: dat zal dan trouwens wel een 1590DD behuizing (19 x 12 x 3) worden, aangezien ik geen beschikking heb over van die lange smalle dingen zoals Loooper.

pol
3 juni 2005, 16:21
tis een din aansluiting, en die maten, is dat inch of cm ?

Robbert
3 juni 2005, 22:35
Ik neem aan dat het type mometary is, misschien alleen de loop niet?

Mitch
3 juni 2005, 22:52
Hoe oud is je vriendin ?

Speeddemon
4 juni 2005, 00:38
23, hoezo?

En bloedmooi en bloedgeil. :razz: Maar daardoor kan ze nog steeds amper gitaarspelen. Deze switch is in de goeie richting.

@Pol; in cm.

@Robbert; momentary? Je bedoelt dat je 'm ingedrukt moet houden? Nee hoor. Nou moet ik eerlijk ook zeggen dat ie nog niet getest is op haar Cube 30. :oops: Ik ben alleen afgegaan op de type connecties enzo (Channel=Tip, FX=Ring).

robert-gitarist
4 juni 2005, 10:49
Plaats eens een foto van haar dan :P :P :D

phx
4 juni 2005, 11:17
... Maar daardoor kan ze nog steeds amper gitaarspelen.

zou ze blij mee zijn als ze dit leest. Maarja ik ken het , mijn vriendin 'probeert' ook nog steeds te gitareren.

Mitch
4 juni 2005, 11:33
De combinatie Squier Affninty + Cube klinkt onder de 20, maar dat leek me al sterk :wink:

Speeddemon
4 juni 2005, 14:10
die gitaar valt best mee, en de VOX Ad30VT bestond nog niet, dus toen was de Cube 30 de beste fatsoenlijke oefenamp.

marc_o
6 juni 2005, 15:11
Hey Speeddemon, wil je begin december mijn vriendinnetje zijn? Ik heb ook nog wel een pedalenwensje hoor, en in december ben ik jarig :D

groovyB3
6 juni 2005, 16:05
En naast die footswitch heb je d'r vast wel een coupon-for-one-hour-of-speedy-love bij gegeven :D

Maareuh... ERG mooi gemaakt.

hoofd
6 juni 2005, 16:39
En naast die footswitch heb je d'r vast wel een coupon-for-one-hour-of-speedy-love bij gegeven :D

Maareuh... ERG mooi gemaakt.

Goh, ook laatst Friends gekeken? :lol:

groovyB3
6 juni 2005, 17:49
En naast die footswitch heb je d'r vast wel een coupon-for-one-hour-of-speedy-love bij gegeven :D

Maareuh... ERG mooi gemaakt.

Goh, ook laatst Friends gekeken? :lol:

Duidelijk :D

Speeddemon
6 juni 2005, 23:54
En naast die footswitch heb je d'r vast wel een coupon-for-one-hour-of-speedy-love bij gegeven :D

Maareuh... ERG mooi gemaakt.
die coupon heeft ze vanochtend al verzilverd. Greedy bitch. :wink: :lol:

maar bedankt voor de comments. Ik vond het zelf ook één van de mooiere, al is de layout iets drukker geworden dan gehoopt. Misschien had ik het Hot Wire Audio logo aan de voorkant moeten doen.

@Marc, wat heb je nodig dan? :wink:

marc_o
7 juni 2005, 09:38
@Marc, wat heb je nodig dan? :wink:


liefde :)

Mufftin
7 juni 2005, 10:48
Whhahah dikke romantische bende hier hahha, misschien een nieuw stuk aanmaken gitarist zoekt liefde waar je een oproep kunt plaatsen whahah :-D