PDA

View Full Version : nieuwe pick-ups in mijn les paul?



rhcp_schipper
3 juni 2005, 09:21
ik heb gisteren een les paul gekocht, en nu wil ik er een nieuwe pick-ups in hebben, omdat de standaard pick-ups bagger zijn! Maar ik heb totaal geen verstand van pick-ups! Wat zijn nu een beetje een goede pick-ups voor een mooie clean sound?( en mijn muziek stijl is ROCK!) Als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou dat wel super fijn zijn! Alvast bedankt! Als iemand ff een foto kan posten zal dat hellemaal fijn zijn :-D :-D :-D :-D

Mattia
3 juni 2005, 10:16
Seymour Duncan Jazz Neck, JB Bridge. Of een setje '59s. Ik heb 't zelf niet zo op DiMarzio.

Maargoed, ga maar richting Harmony-central.com en lees wat pickup reviews, zou ik zeggen.

BassAgent
4 juni 2005, 17:43
Seymour Duncan Alnico II pickups. Dat zijn de elementen die slash gebruikt :D

Lord Abortion
4 juni 2005, 17:52
DiMarzio Super Distortion + Paf Pro

Fumi SG
4 juni 2005, 19:36
DiMarzio Super Distortion + Paf Pro

:)

PeArLjAm
5 juni 2005, 17:44
ik heb gisteren een les paul gekocht, en nu wil ik er een nieuwe pick-ups in hebben, omdat de standaard pick-ups bagger zijn! Maar ik heb totaal geen verstand van pick-ups! Wat zijn nu een beetje een goede pick-ups voor een mooie clean sound?( en mijn muziek stijl is ROCK!)

Volgens mij is die zin een beetje krom, maargoed.. :D Ik zou ook voor de SD alnico pro's gaan, goede pickups voor zowel rock-muziek als cleane sounds. Deze zijn niet al te duur en met een beetje geluk ook nog wel 2dehands te scoren.

Alvast bedankt! Als iemand ff een foto kan posten zal dat hellemaal fijn zijn :-D :-D :-D :-D

Waar wil je dat ik een foto van post jongen, ik doe het graag voor je hoor! :razz:

bert k
5 juni 2005, 18:17
Wat zijn nu een beetje een goede pick-ups voor een mooie clean sound?( en mijn muziek stijl is ROCK!)[/b]

Volgens mij is die zin een beetje krom, maargoed.. :D :
Nounou, een e-tje vergeten... :-?

PeArLjAm
5 juni 2005, 18:19