PDA

View Full Version : Brian Wampler's Guitartone



jozum
2 juni 2005, 21:44
Heeft iemand ervaring met Brian Wampler? Ik kwam - na weer een keer veel te lang te hebben gesurft :roll: - bij zijn site aan, waar hij Do-It-Yourself kits verkoopt om de meest gangbare pedaaltjes te modden. Daarnaast verkoopt hij dus ook gemodde pedalen (Ik ben geen aandeelhouder!!).

Ik vraag me af of dit allemaal een beetje serieus is. Ik heb namelijk het vermoeden dat hij vooral profiteert van alle hypes (hij lijkt ze ook te willen creëren) waar gitaarland niet zonder schijnt te kunnen. In zijn aanprijzingen is hij dan ook niet de meest bescheiden man die ik ken.

Zoizo de moeite waard voor pedalfreaks om een keer te checken. Graag uw mening! :lol: www.indyguitarist.com

Jozum
[/url]

Antal
3 juni 2005, 17:10
Zitten wel aardige mods tussen. Ook een hoop dingen die je met een beetje electrokennis zelf wel kan bedenken. Het is leuk om mee te expirimenteren als je het zelf doet. Maar ik zou nooit een gemod pedaal van hem kopen (ook niet van Keeley trouwens, die verkoop pedalen voor 2 keer de nieuwprijs met een paar andere onderdelen er in :-? )