PDA

View Full Version : Koch Twintone 2 getest



marc_o
2 juni 2005, 20:31
Vandaag naar Feedback rotterdam geweest en de nieuwe twintone uit de doos laten halen voor een testrit.
Ik was erg onder de indruk, en het is een zeer bruikbare en breed inzetbare combo geworden.
Clean heeft lekker veel punch, net zoals de originele combo dat al had.
Kanaal 2 is in feite het oude 2e kanaal onderverdeeld in OD en OD+, net zoals bij de studiotone. Door de 2 mastervolumes heb je 6 inzetbare sounds, oftewel 3 sounds maal 2 volumes.
De prijs valt erg mee, ergens door de 1200 euro, echt de testrit waard in ieder geval, en naar mijn mening de perfecte tussenstop tussen de oude twintone en de grotere multitone. Ik denk dat ze een hit hebben met dit monstertje.

Daniël_san
2 juni 2005, 20:49
srry opftopic: Weet je of ze er ook de nieuwe AC30CC's hebben?

Ontopic: Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel een lijp versterkertje. 8-)

Metoshade
2 juni 2005, 21:54
Zit er ook die "mid-shift" optie op, die ook op de studiotone zit? Daarmee kon je het karakter van de versterker behoorlijk omgooien. Er zit dus een gainboost op het crunchkanaal, gaat het dan ook zo klinken als bij een Multitone? Echt die Koch-sound, of blijven de mids hier wat sterker overeind? Het lead van een MultiTone blijft voor mij onbruikbaar omdat de boel zo enorm vettig en ruizig wordt, zou geinig zijn als ze dat bij de TwinTone hadden verholpen!

marc_o
2 juni 2005, 22:00
Zit er ook die "mid-shift" optie op, die ook op de studiotone zit? Daarmee kon je het karakter van de versterker behoorlijk omgooien. Er zit dus een gainboost op het crunchkanaal, gaat het dan ook zo klinken als bij een Multitone? Echt die Koch-sound, of blijven de mids hier wat sterker overeind? Het lead van een MultiTone blijft voor mij onbruikbaar omdat de boel zo enorm vettig en ruizig wordt, zou geinig zijn als ze dat bij de TwinTone hadden verholpen!