PDA

View Full Version : Behringer V-TONE GMX112



nask
1 juni 2005, 22:13
Goedendag allen,

Ik ben een kerel die gitaar speelt (joh :o ) maar ik heb nog steeds geen eigen versterker. Nu zoek ik een beetje fatsoenlijke die niet te duur is

dus ik vond deze: http://www.behringer.com/GMX112/index.cfm?lang=ENG

Istwa?

mvg,

Kevin :)

robert-gitarist
1 juni 2005, 22:25
Tsja ligt eraan welke stijl je speelt.
Wat voorn geluid zoek je?
Kijk als we dat weten komen we een stuk veder ;)

Fumi SG
1 juni 2005, 22:32
ik heb gehoord (toen ik zelf rond aan het kijken was) dat Behringer amps niet veel soeps zijn. Maar ik laat iemand die ze daadwerkelijk gehoord heeft er maar meer over vertellen...

nask
1 juni 2005, 22:35
AH,

laat ik er nog bij toevoegen dat mijn doel voor het geluid veel distortion is
(denk aan de distortion van het toxicity album van System of a down)

Fumi SG
1 juni 2005, 23:15
probeer eens een Randall Rg75g2.... staat nog bij Vriese volgens mij. Is wel iets over je budget maar ik weet bijna zeker dat je daar je sound wel in zult vinden.

BlackSun
2 juni 2005, 00:41
Yup, ga eens voor zo'n Randall kijken. Echt veel beter voor wat jij zoekt.

vester86
2 juni 2005, 01:41
eerste wat ook bij mij op kwam:

RANDALL RG serie.

RG75 of RG100 (grote broertje met 2 speakers ipv 1 en 25 watt meer vermogen)

Heb zelf de RG100 gehad, was niet mijn smaak maar voor metal erg goeie versterker

Reel Big Fish
3 juni 2005, 13:51
Ik heb de Behringer GMX210 en heb er (nu) geen problemen mee. Ben wel aan het zoeken voor iets groters... zie ander topic! Mja, ik vind behringer niet slecht...

Greets

wytz
3 juni 2005, 16:03
ik heb een behringer v-amp2 gehad...en raakte daar verdomd snel op uitgeken! dat hoor ik trouwens van wel meer mensen ! en behringer is erg kwetsbaar ook geloof ik. ik was blij toen dat ding eindelijk kapot was...

Magic Bean
4 juni 2005, 13:10
behringer is niet kapot te krijgen! Ik heb zelf een Behringer GX-210 en het geluid daarvan is niet om over te klagen (beetje meer gain had geen kwaad gekund). Clean is fender! Overdrive is eigenlijk ook fender...
Die GMX is echt geen slechte versterker, zeker goed om mee te beginnen.