PDA

View Full Version : Symmetry (techn./'prog'-metal) zoekt 2e (solo)gitarist



FrankS
1 juni 2005, 09:25
Wij zoeken met Symmetry een 2e (solo)gitarist.

Vereisten :

- Onze nrs. moeiteloos kunnen spelen (nieuwe nummers worden ook weer wat technischer)
- Ook 7 snarig spelen
- Goede (prof.) apparatuur
- Eigen vervoer
- Ervaring zowel live (podiumbeest :) ) als studio
- Zeer brede stijl en techniek. (van fusion-y tot metal, shred, etc.)
- Actief betrokken zijn bij nieuw materiaal

We repeteren momenteel in Zwolle. (Bandleden uit Almelo, Albergen, Zwolle)

mp3's op :

http://surf.to/symmetry > Releases
http://frnk.tk > Media

Interesse?

Mail naar frnk[at]home[dot]nl

Bl44t44p
24 juni 2005, 17:23
Ikzelf heb verder geen interesse ofzo (woon ook in Eindhoven), maar wil wel even kwijt dat je als je zulke eisen stelt je waarschijnlijk never een gescikte gitarist zult vinden. :)

FrankS
30 juni 2005, 12:53
Ikzelf heb verder geen interesse ofzo (woon ook in Eindhoven), maar wil wel even kwijt dat je als je zulke eisen stelt je waarschijnlijk never een gescikte gitarist zult vinden. :)
Hehe we bestaan al 10/11 jaar met zulke gitaristen.. nu ff niet meer, vandaar dat we een nieuwe zoeken. Maar er zijn al wat eventuele kanshebbers hoor ;) We moeten alleen de meest geschikte nog vinden en audities are coming up :D

En ontopic : we zijn natuurlijk nog steeds geinteresseerd in reacties :)

Michael AE
7 juli 2005, 19:10
Jammer dat ik totaal niet in de buurt woon, anders had ik wel gereageerd. 8-)

FrankS
11 juli 2005, 15:39
Jammer dat ik totaal niet in de buurt woon, anders had ik wel gereageerd. 8-)Aw jammer ja ;) Leuke verzameling gitaartjes iig :) Gave Anderson!

c.hultermans
11 juli 2005, 17:30
Moet er perse in Zwolle gerepeteerd worden???

Grtz,

Ratje :wink:

FrankS
12 juli 2005, 15:11
Jah daar repeteren we nu.. rest vd band komt nog verder uit het oosten (Almelo/Albergen) en soms repeteren we wel eens in Losser (vlakbij Oldenzaal/Enschede : www.harrow.nl) als het in Zwolle niet uit komt.. en als we weer een eigen ruimte kunnen vinden tussen Zwolle en Almelo zou dat een optie zijn.
Interesse dan? :D :wink:

c.hultermans
12 juli 2005, 17:25
Jah daar repeteren we nu.. rest vd band komt nog verder uit het oosten (Almelo/Albergen) en soms repeteren we wel eens in Losser (vlakbij Oldenzaal/Enschede : www.harrow.nl) als het in Zwolle niet uit komt.. en als we weer een eigen ruimte kunnen vinden tussen Zwolle en Almelo zou dat een optie zijn.
Interesse dan? :D :wink:

Het speelt wel in m'n hoofdje ja!!

Maargoed, ik moet wel reeel blijven (die afstand is niet te doen...)

Grtz,

Ratje

FrankS
12 juli 2005, 17:55
Ja shit man.. is ook helemaal waar. Teringeind..
Op die manier zijn we ook al 2 andere toppers misgelopen. Maar ja :) Tof dat het in je hoofd speelt iig!

grtz!

Thom TK
13 juli 2005, 01:16
Damn, ik woon in Lonneker...gemeente Enschede, en Losser (Almelo ook nog wel waarschijnlijk) zou wel te doen zijn...Zwolle ligt net buiten mijn bereik... :cry: .
Zoveelste al.

Voor de rest lijkt de band me wel wat...als jullie een andere plek krijgen om te repeteren...

FrankS
13 juli 2005, 17:34
..als je nog een leuke ruimte weet (tussen Almelo en Zwolle hehe).. *hint hint* :lol:

Maar jah, Losser is n uur en 15 min. rijden voor ons.. op zich wel te doen, maar kan me voorstellen dat je dat te ver is richting Zwolle.. ach ja.

Thom TK
13 juli 2005, 23:56
Naja, ik weet wél een ruimte in Almelo misschien, als dat een optie is iig...

FrankS
14 juli 2005, 09:27
Naja, ik weet wél een ruimte in Almelo misschien, als dat een optie is iig...
Een eigen ruimte waar alles kan blijven staan nzo? Of een gedeelde met andere bands? Wij hebben al zoveel gezocht nl daar in de omgeving haha.. schoot nie op.

Thom TK
14 juli 2005, 17:29
Nee ik dacht dat het idd een gedeelte ruimte was...zal nog wel ff kijken :)

FrankS
20 juli 2005, 09:26
Nee ik dacht dat het idd een gedeelte ruimte was...zal nog wel ff kijken :)Oke, cool :D

Mocht het een optie zijn, en jij ook, valt dat misschien te combineren dus. Zou je anders es wat van je (recente) eigen werk (mp3's, ff wat verzinnen en opnemen evt.) kunnen mailen naar frank.schiphorst[at]gmail[dot]com mocht je serieus geinteresseerd zijn en je kunt wel naar Almelo rijden en mits die ruimte een serieuze optie is dus?

mcoenen
17 september 2005, 17:52
(FrankS hier) :

*schopt topic omhoog*

Drew
30 september 2005, 00:15
Hmmmm,

Zwolle is misschien net te doen...
Verder wordt wel een probleem.
Lekkere muziek, heren!

Arjan D.
2 oktober 2005, 01:42
Hey,

Ik kom zelf ook uit Zwolle, lijkt me wel lachen om mee te doen, maar ik denk dat het qua leeftijd (en niveau) iets te veel verschilt.
Ik was die kerel die ook wel eens met Niels/Jeffrey bij jullie thuis was (ooit :P)

Ik ga nu met Jeffrey waarschijnlijk een metalcoreachtig bandje oprichten (speelde samen met hem eerst basgitaar in een ander bandje, maar dat ging ook nergens heen uiteindelijk) en eens kijken of dat nu wel gaat lopen.

Spelen jullie met Symmetry ook nog wel eens in Zwolle?


Groet'n,

Arjan

FrankS
19 oktober 2005, 16:43
Yo Arjan!

Sorry voor de late reply, kzie dit nu pas hehe..

Tof van je reactie, maar we hebben net sinds 3 weken weer een nieuwe gitarist!! :D

Coole gitaren heb je trouwens! Net ff je site gecheckt :D

In Zwolle spelen zal d'r wel weer een keer van komen ja, maar eerst met nieuwe nummers bezig en de nieuwe gitarist inwerken. 1e optreden staat nu op 16 december in de Matrix in Bochum (DL), maar da's wel een pokkeeind rijden..

grtz en succes met Sjefke en MoM ;)

Frank