PDA

View Full Version : Spoedadvies gevraagd!!! Vox Tonelab...



Roy K.
31 mei 2005, 14:24
Hey mede-gitaristen,

ik heb dringend advies nodig m.b.t tot de koop van een vox tonelab. Moet EUR 140 kosten, maar ik moet het wel weten binnen 2 uur.

Weet iemand of dit een goede deal is, het lijkt me niet duur...

Laat me ook weten of ik dit moet doen en wat er beter is aan de tonelab dan de j-station of pod...

Thanks in advance 8)

Roy

ShaQ
31 mei 2005, 14:33
DOEN!!!!!!!!!!!!!!!

ALS JE NIET DOET VOOR DAT BEDRAG SCHIET IK JE NEER :x :evil: :x

Roy K.
31 mei 2005, 14:49
Haha thanks kerel, ik neem aan dat dit dus een koopje is, dat dacht ik zelf ook al.

Mijn budget voor een modeler was eigenlijk rond de 125 euro, en wou eigenlijk een J-station halen, had ik goeie dingen over gehoord. Kan je me kort vertellen wat de plus- en minpunten zijn in vergelijking met de J-station (of pod)?


EDIT Laat maar, ik keek net ff snel op school en had weinig tijd om de aanbieding (in het frans) goed te bekijken, maar het ging slechts om het pedaal... :oops: :evil: :x :sneaky:

ShaQ
31 mei 2005, 15:19
Aaargh bummer :oops:

J-station ken ik niet zo goed, maar de mensen die ik ken en em gebruikt hebben zijn er best wel over te spreken. Pod ( geupgrade versie dan ) schijnt het beste te klinken in zijn prijsklasse.. ( als je bijv. vergelijkt met de v-amp2 ofzo )

maar als ik jou was zou ik doorsparen voor een podxt of tonelab.. tenzij je echt snel iets nieuws nodig hebt..

Roy K.
31 mei 2005, 16:39
Tja, pod XT of Tonelab zou natuurlijk ideaal zijn, maar ja die zijn al gauw 2x zo duur als de gewone pod of j-station.

Maar ja snel iets nieuws nodig hebben is een understatement! Als je naar dit geluidsfragment luistert kom je er snel achter dat enige haast geboden is :D http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=56957
(luisteren op eigen risico)

Ik heb nog wel wat serieuzere ideeën liggen maar die ga ik toch echt niet uitwerken/opnemen zo lang ik dit geluid heb... :-(