PDA

View Full Version : Nog iemand op zoek naar een lovetone '?' ??



gvink
31 mei 2005, 11:37
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22525&item=7325790887&rd=1

Thom TK
31 mei 2005, 12:57
wow das niet duur....

JvD.
31 mei 2005, 13:49
wow das niet duur....
ach, voor dat geld liever een leuk gitaartje der bij dan een pedaal dat je 1 keer per week gebruikt.

up-guitarman
31 mei 2005, 13:50
ach, voor dat geld liever een leuk gitaartje der bij dan een pedaal dat je 1 keer per week gebruikt.

Uhu, absoluut mee eens !!! Wie geeft er nu zoveel aan een pedaal ...

BartL
31 mei 2005, 14:42
wow das niet duur....
ach, voor dat geld liever een leuk gitaartje der bij
of 2 :-?

Robbert
31 mei 2005, 14:43
Uhu, absoluut mee eens !!! Wie geeft er nu zoveel aan een pedaal ...

Als ik het geld had liggen... :D

Dirk_Hendrik
31 mei 2005, 14:49
Uhu, absoluut mee eens !!! Wie geeft er nu zoveel aan een pedaal ...

Ik,

Op het moment dat ik iets absoluut unieks tegen kom.... :)

Thom TK
31 mei 2005, 15:01
ach, voor dat geld liever een leuk gitaartje der bij dan een pedaal dat je 1 keer per week gebruikt.

Uhu, absoluut mee eens !!! Wie geeft er nu zoveel aan een pedaal ...

Euhm, correct me if I'm wrong, maar Bram heeft er toch 2 :D




Uhu, absoluut mee eens !!! Wie geeft er nu zoveel aan een pedaal ...

Ik,

Op het moment dat ik iets absoluut unieks tegen kom.... :)

Ja daarom.

vinni
31 mei 2005, 16:06
ja,
Bram heeft er een paar.....

En ik zou het geld er ook voor over hebben.
Ik zou niet weten wat ik met tig gitaren moet.
Één goeie en een backup is voor mij voldoende.
Ik wil wel een zeer goed geluid hebben. Dan heb ik
voor die effecten sneller het geld over dan een richwood gitaar...ahum....

Misschien als je een verzamelaar bent dat het leuk is om vele gitaren te hebben. Ik leef alleen voor de buhne. Dan is twee zat....
Maar effecten.....hohohoho.....altijd welkom!

Vinni

BramVersteeg
7 juni 2005, 11:43
ja,
Bram heeft er een paar.....

En ik zou het geld er ook voor over hebben.
Ik zou niet weten wat ik met tig gitaren moet.
Één goeie en een backup is voor mij voldoende.
Ik wil wel een zeer goed geluid hebben. Dan heb ik
voor die effecten sneller het geld over dan een richwood gitaar...ahum....

Misschien als je een verzamelaar bent dat het leuk is om vele gitaren te hebben. Ik leef alleen voor de buhne. Dan is twee zat....
Maar effecten.....hohohoho.....altijd welkom!

Vinni

Vinni,
ik ben het voor 100% met je eens! :P Eén hoofdgitaar en een backup gitaar voor wat andere geluidjes ofzo is voldoende. Effecten kun je altijd blijven wisselen en mee kloten om weer wat nieuws te verzinnen.
Ik heb idd wat ervaring met LoveTones. Ik heb de Wobulator (tremolo/vibe/panner) laten clonen door D_H (hoe staat het er eigenlijk mee vriend?) en heb het origineel weer doorverkocht. Momenteel heb ik een originele '?' flanger liggen (waar ik overigens niet zo veel voor heb betaald als die op ebay) en er is een Ring Stinger onderweg uit Polen (ook voor een relatief mooie prijs).

vinni
7 juni 2005, 22:43
Ah!

vinni
7 juni 2005, 22:43
Hmm ja...

Alleen vertoont de gitaar waar ik het meest op speel wel veel kuren :-? !
(het is een Parker Nitefly) Ik vind dit een zeer goede gitaar. wel andere elementen erin. maar de hals en stemvastheid....geweldig. Je moet er van houden ja.....Mijn backup is een Vigier Excalibur Ultra. Ook niet de minste.
Maar ik kan dr amper meer op spelen nu ik die Parker gewend ben.
Hij staat dan ook te koop.

T.a.v. mijn effecten.....
Ik ga weer het e.e.a aanpassen. Heb mn oude Carl Martin Compressor en Maxon Flanger afgestoft. Klinkt toch wel erg goed!.....Die ga ik dus weer gebruiken. Daarnaast komt er hoogstwaarschijnlijk een Roland SDX330 Dimensional Expander in mijn rack bij. Ga ik nog niet gebruiken want die moet je echt in een mixer hangen i.v.m. tonesucking. Als die later toch niet bevalt kan ik'm altijd nog verkopen. Moet er dus een mixer bij hebben. Wat ik met de G-major ga doen weet ik niet. Alles op zn tijd.

oh ja....dan heb ik dus voor de preamp de Axess GRX-4 met daarin een Xotic RC booster, De Carl Martin compressor en de Maxon flanger.

Vinni