PDA

View Full Version : Dimarzio Tone Zone T (Tele)



FonZZo
30 mei 2005, 21:14
Ik zit er aan te denken om in mijn Tele het brug-element te vervangen.
Iemand ervaringen met een Dimarzio Tone Zone T?

Cubensis
30 mei 2005, 21:19
kheb wel een dimarzio Chopper T (ook tele sc sized hummie) en die is prima, dus die tone zone T zal ook wel kwaliteit zijn ;)

FonZZo
30 mei 2005, 21:49
Bijna nergens ligt ie op voorraad, zelfs bij MP in Duitsland moest het besteld worden. Dus weinig mogelijkheden om het uit te proberen.

Bij HC zijn ze zeer lovend maar ik probeer hier wat objectievere info te krijgen. Niemand? :???:

marc_o
31 mei 2005, 12:27
Bijna nergens ligt ie op voorraad, zelfs bij MP in Duitsland moest het besteld worden. Dus weinig mogelijkheden om het uit te proberen.

Bij HC zijn ze zeer lovend maar ik probeer hier wat objectievere info te krijgen. Niemand? :???:

Dat zijn ze bij HC wel vaker. Ik kan niet geloven dat mensen nog waarde hechten aan die meningen daar. Maar niets is zo moeilijk te reviewen als een pickup, als ie niet in je eigen gitaar zit.

telecastermaster
31 mei 2005, 12:55
ik probeer hier wat objectievere info te krijgen. Niemand? :???:

Waarom denk je dat je hier wel objectievere info krijgt :???: :???: :???:

FonZZo
31 mei 2005, 20:47
ik probeer hier wat objectievere info te krijgen. Niemand? :???:

Waarom denk je dat je hier wel objectievere info krijgt :???: :???: :???:

Nou, zeg nou zelf: AMERIKANEN :wink:

Ik had eigenlijk gehoopt op een advies van Sash, zodat ik zeker weet dat ik iets koop waar ik jaren mee vooruit kan.

JvD.
31 mei 2005, 21:08
tonezone is stoer. ik lees in de topic dat telesized heel goed gedaan is, klinkt als een goede deal

Cubensis
1 juni 2005, 10:56
ik probeer hier wat objectievere info te krijgen. Niemand? :???:

Waarom denk je dat je hier wel objectievere info krijgt :???: :???: :???:

Nou, zeg nou zelf: AMERIKANEN :wink:

Ik had eigenlijk gehoopt op een advies van Sash, zodat ik zeker weet dat ik iets koop waar ik jaren mee vooruit kan.
no offence @ jou en sash, maar volgens mij is die meer van de single coils en andere handgewonden overpriced amerikaanse dingen :)
dus voor echt nuttige dimarzio dingen moet je meer bij die kenners op het gebied van metalpups zijn ofzo :)

FonZZo
1 juni 2005, 16:10
ik probeer hier wat objectievere info te krijgen. Niemand? :???:

Waarom denk je dat je hier wel objectievere info krijgt :???: :???: :???:

Nou, zeg nou zelf: AMERIKANEN :wink:

Ik had eigenlijk gehoopt op een advies van Sash, zodat ik zeker weet dat ik iets koop waar ik jaren mee vooruit kan.
no offence @ jou en sash, maar volgens mij is die meer van de single coils en andere handgewonden overpriced amerikaanse dingen :)
dus voor echt nuttige dimarzio dingen moet je meer bij die kenners op het gebied van metalpups zijn ofzo :)

Meen je dat nou echt joh? Rechten EN Nederlands he? Ik dacht dat de ironie er van af droop. Maar goed; dat over Sash was dus als grapje bedoeld. ( :lol: sjeezus, heb ik echt zo'n andere humor :-?) Ik waardeer het wel dat je me advies wilt geven. Dank je. :)

Cubensis
1 juni 2005, 21:17
hehe js weetikveel, misschien was je zo onwetend :P