PDA

View Full Version : GEEN GELUID HELP



VooDoo
30 mei 2005, 19:37
AAA

Daniėl_san
30 mei 2005, 19:46
wat is er mis? :-D Waaruiot geen geluid, je amp??

Anders Destium
30 mei 2005, 19:48
Stekker toch wel in het stopcontact?

Lithium
30 mei 2005, 19:52
stekker erin, geluid aan? volume knop gitaar? volume knop versterker ?

VooDoo
30 mei 2005, 20:02
JONGENS MIJN NACHMERRIE IS UITGEKOMEN

ik heb vorige week de cube-30 gehad, niet afgelopen vijrdag maar die daarvoor.
Maar ik pluge net mijn gitaar in en ik speel een sec. en toen KGGG KRGGG\
En toen kreeg ik geen geluid meer.
Ik krijg alleen geluid als ik op kabel aanraak of ertegen aan tik, dan krijg ik een tikje uit mn versterker, en als ik em eruit haal dan hoor ik bijv wel de effecten de Phraser enzo maar niet het geluid van mn gitaar
KUT BEHRINGERRRRR :@:@:@:@:@
Is het de Jack of de gitaar:S :(:(:(:(

VooDoo
30 mei 2005, 20:02
Ja er kwam eerst wel geluid uit na een noot en toen KRGGG
sorry er kwam ineens telefoon
:'(

Negative K3 fan
30 mei 2005, 20:05
niet zo overdrijven het is niet eens een buizenamp

waarschijnlijk is het nog je kabel ook als ik het zo hoor

probeer het met een andere kabel/gitaar en kom nog maar eens terug

BartL
30 mei 2005, 20:10
Je gitaarkabel is naar de klote.




Chill :-D

VooDoo
30 mei 2005, 20:18
1. Ik heb geen andere Kabel :S
2. Ik heb geen andere Gitaar

Ze zaten beide in mn gitaarpack, was mn eerste shit :(

Fumi SG
30 mei 2005, 20:22
koop dan een nieuwe.... :???:

Bluesbreaker
30 mei 2005, 20:23
1. Ik heb geen andere Kabel :S
2. Ik heb geen andere Gitaar

Ze zaten beide in mn gitaarpack, was mn eerste shit :(

Van harte gecondoleerd dan maar....

schwalbe
30 mei 2005, 20:29
'Tis bijna geheid je kabel.
Als je een nieuwe koopt, koop dan een goeie: is wel 3x zo duur, maar gaat 5x zo lang mee, en al die tijd geen worries over je kabel!- terwijl je met een goedkope kabel regelmatig dit soort shit hebt en uiteraard net 5 minuten voor je gig.

wytz
30 mei 2005, 20:35
een goeie kabel is sowieso net zo belangrijk voor je sound als je amp + gitaar. een nieuwe kopen is dus alleen maar goed

VooDoo
30 mei 2005, 20:38
koop dan een nieuwe.... :???:
Ja oke dan maar een nieuwe hopen dat het de kabel is
ja hallo ik woon niet in de Feedback.. en dit is ook allemaal nieuw voor mij dit gebeurt ook niet elke dag
maar dan dus zaterdag naar feedback nieuwe Kabel kopen nieuwe snaren en nieuwe plectra
bedankt boys;)

Fumi SG
30 mei 2005, 20:47
'Tis bijna geheid je kabel.
Als je een nieuwe koopt, koop dan een goeie: is wel 3x zo duur, maar gaat 5x zo lang mee, en al die tijd geen worries over je kabel!- terwijl je met een goedkope kabel regelmatig dit soort shit hebt en uiteraard net 5 minuten voor je gig.

+1... ik heb meteen kwaliteitskabels gekocht. Bijna al m'n vrienden zijn al aan nieuwe kabels toe, losse contacten = gekraak en meer ruis. Terwijl ik nergens last van heb, en dat terwijl ik er regelmatig met m'n bureaustoel overheen jaag :-?

Ic3gl0vE
30 mei 2005, 21:01
JONGENS MIJN NACHMERRIE IS UITGEKOMEN


Pfff... zo er is een kapot kabeltje ook weer niet hoor. Kijk als je huis nou is afgebrand omdat je gitaar viel en een kaars omstootte toen de hals doormidden brak terwijl de body van je gitaar je cavia's ruggetje brak, ok... dąt is vervelend. Maar een kabeltje..

Je komt er wel weer bovenop! :D

Swan
30 mei 2005, 21:02
ik zou maar stoppen met gitaarspelen als ik jou was

vester86
30 mei 2005, 21:32
en die cube30 bij het grof vuil zetten, en mij dan een PM sturen waar en wanneer

VooDoo
30 mei 2005, 21:35
JONGENS MIJN NACHMERRIE IS UITGEKOMEN


Pfff... zo er is een kapot kabeltje ook weer niet hoor. Kijk als je huis nou is afgebrand omdat je gitaar viel en een kaars omstootte toen de hals doormidden brak terwijl de body van je gitaar je cavia's ruggetje brak, ok... dąt is vervelend. Maar een kabeltje..

Je komt er wel weer bovenop! :D

AWHWAHWAHWAHWHAAHAW
Je hebt zojuist mijn dag gefixt :P

hoe kon ik nou weer weten dat et een kapot kabeltje was:P kon net zo goed de gitaar zijn ofzo :X:X:X

Dat is dus waarom dit zo'n leuk forum is:P ahhaha :P

Punkrockerke
31 mei 2005, 12:50
Ik wil nu niet onbeschoft overkomen ofzo...maar het kan geen kwaad eerst even zelf na te denken ipv. voor elke prul het forum vol te zetten... (just my 2 cents)

ArpeggioKing
31 mei 2005, 14:36
kan ook zijn dat je jack kapot is, de uitgang van je gitaar. Ik heb het ook wel es op mijn strat. Dan draait hij vanzelf een beetje los en dan maakt hij geen contact meer. Even checken dus, en als hij los zit even met een tangetje naar links draaien.

guitardude
31 mei 2005, 20:30
Ik denk ook dat het je kabel is. Ik had hele tijd terug ook zon kabel uit een beginnerssetje. Was ook binnen de korste keren kapot en kraakte. Nu heb ik een goede stevige kabel. Die gaan een stuk langer mee. :)

AART
31 mei 2005, 21:20
mijn kabel rij ik elke dag wel een paar keer met mijn stoel overheen en ik sta er ook vaak op(is een hobby ja ;) ), gewoon een goede kabel, niet extreem, maar wel goed(30 euro voor 4 meter oid).

mijnechtenaamisalvergeven
31 mei 2005, 23:18
Dus je kabeltje van 2 euri is na twee weken kapot? Ga je toch gewoon naar feedback terug? Grote kans dat je gewoon een nieuwe meekrijgt. (die ook weer na twee weken kapot is :D) Wel even oefenen op je pruillipje en de krokodillentranen.... je vriendin sturen geeft vaak ook goede resultaten bij feedback. Ik heb daar ooit eens staan afdingen op een of ander duur distortion pedaal en zou een tientje korting kunnen krijgen. M'n vriendin kreeg 'm de dag erna voor drie tientjes minder mee. :lol:

Robbert
31 mei 2005, 23:34
Dus je kabeltje van 2 euri is na twee weken kapot? Ga je toch gewoon naar feedback terug? Grote kans dat je gewoon een nieuwe meekrijgt. (die ook weer na twee weken kapot is :D) Wel even oefenen op je pruillipje en de krokodillentranen.... je vriendin sturen geeft vaak ook goede resultaten bij feedback. Ik heb daar ooit eens staan afdingen op een of ander duur distortion pedaal en zou een tientje korting kunnen krijgen. M'n vriendin kreeg 'm de dag erna voor drie tientjes minder mee. :lol:

Heeft ze je vast niet alles verteld. :D

VooDoo
1 juni 2005, 22:13
kan ook zijn dat je jack kapot is, de uitgang van je gitaar. Ik heb het ook wel es op mijn strat. Dan draait hij vanzelf een beetje los en dan maakt hij geen contact meer. Even checken dus, en als hij los zit even met een tangetje naar links draaien.


He ArpeggioKing heel erg bedankt man
Iedereen zit maar te praten over de kabel, dus ik had de hoop al opgegeven, en zou dit weekend een nieuwe kabel gaan halen, heb ik net voor mn gitaarles ff aan dat moertje lopen prullen EN TADAAAAAAA
Hij deed het ineens, heel erg bedankt.
Had ik nou die nieuwe kabel gekocht, en deed ie et nog stees niet dan zou et leuk zijn, maar kga toch een nieuwe kabel kopen voor het geval dat:)
Maar thnx Arppeggioking
Hooi

Bluesbreaker
1 juni 2005, 23:04
Zo te zien heeft god het beste met jou voor!

ShaQ
2 juni 2005, 11:59
Dus je kabeltje van 2 euri is na twee weken kapot? Ga je toch gewoon naar feedback terug? Grote kans dat je gewoon een nieuwe meekrijgt. (die ook weer na twee weken kapot is :D) Wel even oefenen op je pruillipje en de krokodillentranen.... je vriendin sturen geeft vaak ook goede resultaten bij feedback. Ik heb daar ooit eens staan afdingen op een of ander duur distortion pedaal en zou een tientje korting kunnen krijgen. M'n vriendin kreeg 'm de dag erna voor drie tientjes minder mee. :lol:

Heeft ze je vast niet alles verteld. :D

:-D :-D :-D

hendri
2 juni 2005, 16:25
JONGENS MIJN NACHMERRIE IS UITGEKOMEN

ik heb vorige week de cube-30 gehad, niet afgelopen vijrdag maar die daarvoor.
Maar ik pluge net mijn gitaar in en ik speel een sec. en toen KGGG KRGGG\
En toen kreeg ik geen geluid meer.
Ik krijg alleen geluid als ik op kabel aanraak of ertegen aan tik, dan krijg ik een tikje uit mn versterker, en als ik em eruit haal dan hoor ik bijv wel de effecten de Phraser enzo maar niet het geluid van mn gitaar
KUT BEHRINGERRRRR :@:@:@:@:@
Is het de Jack of de gitaar:S :(:(:(:(

Heb ik ook gehad. Zat een soldering los in mijn gitaar!

edit; probleem is al opgelost zie ik.sorry!