PDA

View Full Version : Hoe les?



jongejong
29 mei 2005, 23:08
Hallo mensen, ik ben nieuw hier op dit forum.

Ik ben pas begonnen met gitaarspelen en nou wou ik vragen of er ook een computerprogramma bestaat waarmee ik mezelf wat bij kan leren. Ik heb geen zin in les :lol: De ene zal dit goed vinden de ander niet, maar daar wou ik niet over praten. Maar kennen jullie miss een computerprogramma dat mij wat bij kan leren? En waar kan ik dat kopen?

greetz,

je-weet-wel

Fumi SG
30 mei 2005, 17:39
Guitar Pro

Ravanelli
1 juni 2005, 23:30
Idd. Is te downloaden via kazaa of limewire. Anders moet je een bult knaken neerleggen terwijl het gewoon gratis te downloaden is met serial Key derbij. Succes.....

hoofd
2 juni 2005, 00:48
Idd. Is te downloaden via kazaa of limewire. Anders moet je een bult knaken neerleggen terwijl het gewoon gratis te downloaden is met serial Key derbij. Succes.....

Sorry gozer, maar het is volgens mij niet echt de bedoeling dat je dat zo overduidelijk zegt, daar kan gitaarnet mee in de problemen komen :wink:

En voor het jongejong, kijk op www.wholenote.com, daar vind je leuke eenvoudige lessen met uitgebreide informatie en een geïntegreerde midi-speler waarmee je de voorbeelde kan afspelen op een door jou gewenste tempo met een door jou gewenst geluid enzo. Verder staat er op www.mxtabs.com een hele zooi tabs van bekende liedjes die over het algemeen wel goed zijn, van naspelen leer je ook heel wat.

Maar als je de kans hebt zou ik toch wel ff les nemen als ik jou was, gewoon om de basis wat sneller onder de knie te krijgen, juiste techniek te leren en wat sneller een logisch inzicht in de hele notenrotzooi te krijgen.

Ravanelli
2 juni 2005, 11:12
Ik trek hierbij mijn woorden terug. Het was ter verduidelijking :razz: . Niet dat ie dalijk een bult knaken neerlegt............