PDA

View Full Version : kahler trem



Orpheo
29 mei 2005, 17:26
www.kahlerusa.com


ligt het nu aan mij, of lees ik nu het gewoon goed, dat kahler weer trems maakt??

Wormaap
29 mei 2005, 17:42
www.kahlerusa.com


ligt het nu aan mij, of lees ik nu het gewoon goed, dat kahler weer trems maakt??
Al 1 á 2 maanden weer hoor :-D
Wel 1 ding: Zodra ze op zijn zullen er nooit meer Kahler fulcrum-tremolo's gemaakt worden, maar alleen nog maar de cam-operated bruggen. Als je dus nog'n Spyder, Killer of Steeler wil moet je snel zijn (al zal de Steeler waarschijnlijk vanaf 2006 weer gemaakt gaan worden, omdat't daar iets makkelijker ligt met patenten)

Orpheo
29 mei 2005, 18:07
www.kahlerusa.com


ligt het nu aan mij, of lees ik nu het gewoon goed, dat kahler weer trems maakt??
Al 1 á 2 maanden weer hoor :-D
Wel 1 ding: Zodra ze op zijn zullen er nooit meer Kahler fulcrum-tremolo's gemaakt worden, maar alleen nog maar de cam-operated bruggen. Als je dus nog'n Spyder, Killer of Steeler wil moet je snel zijn (al zal de Steeler waarschijnlijk vanaf 2006 weer gemaakt gaan worden, omdat't daar iets makkelijker ligt met patenten)

woww...ho ho ho......

wat is t verschil???


t enige dat ik wil is een "kahler" trem; dat klassieke model. welke is dat?

Wormaap
29 mei 2005, 18:50
Fulcrum modellen zijn studmount, Floyd Rose-achtig. 'De Kahler' is een cam-operated model en zal dus (als Kahler deze keer niet weer een screwup maakt) voor altijd verkrijgbaar zijn :)

Orpheo
29 mei 2005, 18:54
Fulcrum modellen zijn studmount, Floyd Rose-achtig. 'De Kahler' is een cam-operated model en zal dus (als Kahler deze keer niet weer een screwup maakt) voor altijd verkrijgbaar zijn :)

ja, t gaat me dus om dat laatste ding.


wat voor screwup maakte ze de vorige keer dan? ik hoorde idd dat ze een tijdje uit de roulatie zijn geweest....

Wormaap
29 mei 2005, 18:57
De 15 jaar ofzo die ze uit de roulatie zijn geweest kwam door lawsuits van FR tegen Kahler vanwege de fulcrum-trems die Kahler had gemaakt (en dat terwijl APM, de Kahler-fabriek zelfs de FR Pro een tijd heeft gebouwd :-? )
Maar ik had gehoord dat ze tussentijds nog een paar keer iets hebben geprobeerd, maar dat't elke keer mislukt is. Deze keer zijn ze als't goed is 'back for good'

BLOK182
29 mei 2005, 22:26
YES! Kan ik eindelijk een GOEIE tremoloarm voor mijn Charvel bestellen, daar zit nog een ouwe Kahler Pro brug op. Zit al bijna 7 maanden met een verzaagde Fender pook te kloten, tja, het beweegt, en daar is alles mee gezegd :-D

Wormaap
29 mei 2005, 22:48
Onderdelen zijn altijd te bestellen geweest hoor :P