PDA

View Full Version : Jamleden voor 'gitaarles' Utrecht



BluesJR
23 augustus 2002, 00:16
Ik speel nou al een hele tijd gitaar (jaartje of 8 toch wel) en heb vroeger les gehad, maar na 3 jaar leerde ik niks nieuws meer en werd het herhaling en saai. Ik ben zelf toen doorgegaan en ben laatste 2 jaar weer echt intensief aan het spelen. Heb al wat optredentjes gedaan enzo. maar ik mis toch een bepaalde drive die je hebt als je met anderen speelt enzo.. iemand die echt beter is dan ik (al dan niet op andere vlakken van gitaar spelen) waar ik me weer aan kan optrekken.
Ik vroeg me dus af of iemand iets weet voor in omgeving Utrecht waar het het proberen waard is om mijn drive voor gitaarspelen weer terug te vinden. Ik speel nog steeds elke dag, maar zou het weer echt leuk vinden om met een 'leraar' te spelen en zo nieuwe dingen te leren.
Ik heb een keer een aanbod afgeslagen van iemand van het conservatorium en heb daar wel spijt van nu. Misschien dat iemand dit leest en denk van heeeejjj!! Dat wil ik wel doen.
Ik ben een redelijk gevorderd gitarist, speel nu voornamelijk rock en blues en wil alle soorten muziek proberen.
Misschien dat dit berichtje reacties opleverd.

PS. Misschien dat sommige forumleden nog wat tips hebben voor les in Utrecht...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BluesJR op 2002-08-22 23:24 ]</font>

sebass
23 augustus 2002, 00:30
Hallo,

Ik speel zeven jaar geloof ik of ook acht maar ik speel heel andere soort muziek. Ik speel eigenlijk alles maar ik ben meer ingesteld op dream theater soli. Je leert altijd van elkaar ook al speelt de ander minder. Misschien leer je wel meer van les geven dan krijgen. Ik studeer in Utrecht maar ik woon in Gouda.

sebass
23 augustus 2002, 00:36
Hee ik zie dat jij in Zeist woont dat is nou net waar ik een kamer zoek. Als je nog een kamer weet graag :smile: Sorry beetje off topic.

BluesJR
23 augustus 2002, 00:41
Heej kijk eens aan.. dat is snel!
Ik studeer ook in utrecht.
Wat is je msn adres? Kunnen we ff kletsen.

mijnes: jurrie@wanadoo.nl

Ben nu ook on, dus...

sebass
23 augustus 2002, 12:04
Mijn msn adres is sebastiaan_sassen@hotmail.com er zit een underscore tussen mijn voor ecn achternaam die kun je niet meer zien door de link.

gitaarmeneer
17 februari 2009, 04:04
Ik denk dat les best persoonlijk is. Het moet gewoon klikken enzo.
Sommige hebben les nodig, maar je kan natuurlijk ook zonder les heel goed worden. Voor veel mensen helpt het met motivatie en inspiratie of je wordt op nieuwe ideeeen gebracht om je spel weer te laten groeien.



PS. Misschien dat sommige forumleden nog wat tips hebben voor les in Utrecht...


Ik geef les in utrecht, aan de centrumkant van het wilhelminapark (oudwijk).
Kijk gerust op mijn site voor meer info. Gratis proefles is mogelijk voor mensen die serieus zijn! : AudioArts Gitaarles Utrecht (http://www.audioarts.nl/muziekles/utrecht/oudwijk/gitaarles)

Groetjes,

Karst

Don Capo
17 februari 2009, 22:03
Dag gitaarmeneer,

De topicstarter heeft het topic geopend in 2002, ik neem aan dat hij al een maatje gevonden heeft.