PDA

View Full Version : [Voidhead] - Funky Blues !



Voidhead
28 mei 2005, 16:44
Jow,

ik heb weer eens wat opgenomen, funky blues. Backingtrack zelf in elkaar gezet met fruity loops. Hier en daar sloppy, lijkt wel een vloek wanneer de mic aan staat. Eigenlijk zou er nog zang overheen moeten, misschien dat dat nog gebeurd als de zanger van mijn band een keer langskomt.

Tell me what you think of it :)

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000143566_000028282.mp3

Bruce
28 mei 2005, 20:40
Klinkt lekker,
je hebt op zich wel een lekkere "feel"

Robs
29 mei 2005, 22:04
Wel lekker op zich... de funk zit er wel in.

Ik vind persoonlijk dat je slaggitaar het slaggitaartje van de backing een beetje in de weg zit: zou dan ook de gitaar uit de backing weghalen als je zelf slag speelt. Ook staat de backingtrack wat te zacht naar mijn smaak (of je gitaar te hard). In je solo zou ik af en toe ook wat rust pakken: na een frase vul je nu elke ruimte op met een funky slagje of lickje, maar dat wordt wat onrustig... en versterkt de feel dat de solo op de muziek ligt in plaats van er integraal deel van uitmaakt.

Keep funkin' in ieder geval 8-)

Voidhead
30 mei 2005, 12:18
bedankt voor de reactie :)

bij nader inzien vind ik zelf ook dat het slaggitaartje weg mag uit de backing, hij staat nu al zo zacht dat ie nauwelijks opvalt en het voegt idd weinig toe.

Noid
5 juni 2005, 01:08
Het intro-tje boeit me niet zo, het begint daarna wel lekker te lopen. De solo's zijn lekker bluesy. Het is niet storend dat je je geen rust neemt, maar ik ben het wel met Robs eens dat hier en daar wat rust het spannender zou kunnen maken. Oh ja, leuk dat het geluid v/d 2e solo in komt faden.