PDA

View Full Version : gitaarwinkels



kev1n
28 mei 2005, 14:44
test

kev1n
28 mei 2005, 14:46
yo
ik mag een gitaar van 600 euro uitkiezen voor als ik me examen haal.

ik zou nu wel graag ook bij andere winkels dan alleen feedback willen kijken.
ik weet niet of jullie nog wat goeie winkels weten.

ps, ik woon in gouda, dus een beetje in de buurt zou fijn zijn.

ArpeggioKing
28 mei 2005, 14:47
www.google.nl

Bluesbreaker
28 mei 2005, 15:13
ik mag een gitaar van 600 euro uitkiezen voor als ik me examen haal.


:o

Debaser
28 mei 2005, 15:59
chill voor je.

ga ook eens kijken bij stand-by in utrecht.

en inderdaad even google-en

Speeddemon
28 mei 2005, 16:02
yo
ik mag een gitaar van 600 euro uitkiezen voor als ik me examen haal.

Hmm, Examen Nederlands zal misschien nog een zware dobber worden. :razz: :wink:

RockPalace in Den Haag is uitgebreid, en als 't goed is, zit Poppeliers nog in Culemborg (op industrie centrum). Hele grote zaak.

Tupelo
28 mei 2005, 16:28
Je wordt gewoon omgekocht man! :D

groovyB3
28 mei 2005, 16:36
yo
ik mag een gitaar van 600 euro uitkiezen voor als ik me examen haal.

Hmm, Examen Nederlands zal misschien nog een zware dobber worden. :razz: :wink:



Niet alleen daarom :D

Sim Simon
28 mei 2005, 17:16
Eerst dat examen maar eens halen. :lol:

bert k
28 mei 2005, 17:23
In Rotterdam kan je ook naar Pro Music Store (www.Promusicstore.nl) of naar Peter Verspuij (www.peterverspuij.nl)

frekie
28 mei 2005, 19:50
De jeugd van tegenwoordig :evil: Ik kreeg vroegah een rijksdaalder voor een rapport met 8en en 9s :o Kon je in die tijd nog geen Egmond voor kopen :-D

Dirk_Hendrik
28 mei 2005, 20:37
Wees blij. Had je nou met een brakke Egmond met kromme hals lopen te leuren op marktplaats.

bert k
28 mei 2005, 21:58
Ghehehe, je moet in het goeie gezin geboren worden. Ik werd zonder mijn mening te vragen naar muziekles getrapt, kreeg later een gitaar, en toen ik hem wilde inruilen voor een elektrische mocht dat gewoon.

sjaakies
29 mei 2005, 10:27
kees dee amersfoort alleen maar gitaren gitaren en nog eens gitaren en je word er vriendelijk geholpen vind ik

je moet alleen even reizen

Luca P
29 mei 2005, 11:09
De jeugd van tegenwoordig :evil: Ik kreeg vroegah een rijksdaalder voor een rapport met 8en en 9s :o Kon je in die tijd nog geen Egmond voor kopen :-D

8en en 9's??
Kan me niet heugen dat ik dat ooit op mijn rapport zag! :-D
En al zeker niet €600 op mijn nachtkassie vond!
:o

Bins
29 mei 2005, 11:48
Als je richting Den Haag gaat moet je Gitaar van Meerdervoort en Vanilla Music ff checken. Minder aanbod dan de Rockpalace, maar imo veel chiller.

http://www.maxguitar.nl/

http://www.vanillamusicstore.nl/

Anders Destium
29 mei 2005, 11:50
Ik heb zelf altijd wel goede ervaringen gehad met RockPalace

Ik zou me eerst druk maken om het examen, als je nu al over gitaren gaat dromen dan gaat dat examen nooit lukken :lol:

Diedo
29 mei 2005, 12:55
had dat een week eerder gezegd :)
de meeste mensen zijn al ruim over de helft.

Jeanken
29 mei 2005, 14:03
Waarom geen tweedehands? Nieuw verliest altijd zoveel waarde en waarom? Dat ééne krasje dat er soms maar opzit kan je evengoed na een week met een nieuwe al hebben. Ik zie zoveel zo goed als nieuwe gitaren gaan voor zulke goeie prijzen, met 600EUR ben je al een aardig eind op weg naar een topgitaar denk ik(tussen aanhalingstekens natuurlijk, maar toch al een mooi ding lijkt me)
Denk er zeker eens over na..

Lucluc
29 mei 2005, 20:48
kees dee amersfoort

Niet doen, echt absurd hoge prijzen.

Ritch
29 mei 2005, 20:54
yo

http://www.utrecht-zuid-college.nl/schoolkrant/Images%20radarhtml/Ali.Bweb%2011.1.jpg

:-? :lol:

ccc
29 mei 2005, 21:37
Ik kreeg ooit eens voor mijn rapport een single (weet iemand nog wat dat was) van "The Free" . Sedertdien ben ik op zoek naar de Paul Kossof (weet nog iemand wie dat was) groove.

30 jaar later nog niet gevonden, wel al benaderd. maar het heeft mij al veel geld gekost.

sjaakies
30 mei 2005, 00:24
kees dee amersfoort

Niet doen, echt absurd hoge prijzen.

sorry hoor maar ik krijg daar altijd de prijs van feedback en service waar je u tegen zegt. maar goed dit zijn van die eindeloze discussies.

koop alleen tweedehands als je echt verstand hebt van gitaren

Floris1984
30 mei 2005, 10:03
kees dee amersfoort

Niet doen, echt absurd hoge prijzen.

Goedkoop is hij niet inderdaad, maar de manier hoe je daar geholpen wordt vind ik dat extra geld absoluut waard. Voor service betaal je, en bij het kopen van een gitaar heb je vaak toch echt goeie hulp nodig.
Verder kan je altijd praten over de prijs, en de vorige keer dat ik daar een gitaar kocht werd ik letterlijk overspoelt met accessoires...

wytz
30 mei 2005, 10:21
Ik kreeg ooit eens voor mijn rapport een single (weet iemand nog wat dat was) van "The Free" . Sedertdien ben ik op zoek naar de Paul Kossof (weet nog iemand wie dat was) groove.

30 jaar later nog niet gevonden, wel al benaderd. maar het heeft mij al veel geld gekost.

free is erg vet :). paul rodgers gezien met queen. paul kossof speelt heel sterk, langzaam, maar melodisch. les paul over plexi.

alleen...

waarom post je dat hier ?

Kim Wilson
1 juni 2005, 14:03
Ik kreeg ooit eens voor mijn rapport een single (weet iemand nog wat dat was) van "The Free" . Sedertdien ben ik op zoek naar de Paul Kossof (weet nog iemand wie dat was) groove.

30 jaar later nog niet gevonden, wel al benaderd. maar het heeft mij al veel geld gekost.

free is erg vet :). paul rodgers gezien met queen. paul kossof speelt heel sterk, langzaam, maar melodisch. les paul over plexi.

alleen...

waarom post je dat hier ?


Ik kreeg ooit eens voor mijn rapport ...


Dusss... :-D :-D

Robbert
1 juni 2005, 15:31
sorry hoor maar ik krijg daar altijd de prijs van feedback en service waar je u tegen zegt. maar goed dit zijn van die eindeloze discussies.

koop alleen tweedehands als je echt verstand hebt van gitaren

... :P

t0n3h^
2 juni 2005, 00:04
Ik heb vorig jaar mn versterker gekregen voor het slagen.
Een line 6 Spider II 112...alias 350 euri. Da had ik nog niet durven dromen :o . Van 600 euro kan je een mooi fender champ kopen :-D

Diedo
2 juni 2005, 09:26
Van 600 euro kan je een mooi fender champ kopen :-D

als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is zelfs 2....

Debaser
2 juni 2005, 09:57
als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is zelfs 2....

way to go pinocchio ! ...











ok flauw 8)