PDA

View Full Version : pod + buizen preamp



newbreed
28 mei 2005, 13:57
mischien beetje off topic maar hier weet natuurlijk iedereen alles van buizenpre-amps. ik wil voor opnames mijn POD gaan combineren met een buizen-preamp dus signaal van gitaar naar POD en dan naar Buizenpreamp en dan naar line-in van mijn mengtafel. Ik heb erg goeie ervaring met " The brick" maar die is eigenlijk iets te prijzig, weet iemand een betaabaar alternatief

Lord Abortion
29 mei 2005, 08:13
Ik doe iets gelijkaardig in mijn recording setup. Mijn Boss GT-6 gaat door een Behringer Tube Ultragain T1953. Dat is eigenlijk een solid state voorversterker, met 2 buizen voor de kleuring. Het resultaat is lage ruis en een warme buizenklank. Ik kan het zeker aanraden.

newbreed
29 mei 2005, 22:25
[quote="Lord Abortion"]Ik doe iets gelijkaardig in mijn recording setup. Mijn Boss GT-6 gaat door een Behringer Tube Ultragain T1953. Dat is eigenlijk een solid state voorversterker, met 2 buizen voor de kleuring. Het resultaat is lage ruis en een warme buizenklank. . hmm is wel erg low end. die dingen zijn bij feedback iets van 125,= niet?? The birck is 4 x zo duur maar klinkt waanzinnig. maar ik kan de behringer altijd eens proberen . bedankt voor de tip.