PDA

View Full Version : moet hier nog wat bij?



Fumi SG
28 mei 2005, 13:32
hoi..

ik heb ff een lijstje gemaakt met dingen die ik bij MP ga halen. Is die zo compleet (neck-spul haal ik ergens anders, lak ook)

- 2x DiMarzio elementen
- 3-way switch
- 3x 500k potmeters + potknoppen
- 2x dpdt on/on/on switches
- mono output
- brug + tailpiece
- 2x pickup-raampjes (hoog en laag)
- 6x stemmechanieken
- straplocks

nou, ben ik nog iets vergeten?? (ff geen lullig antwoorden zoals snaren of vaardigheid e.d. alstublieft)

ps. wat voor draad kan ik het beste gebruiken voor de elektronica??

chennie
28 mei 2005, 14:08
mail even bij MP oif ze alles op voorraad hebben =)
Van hun huismerk Collins hebben ze meestal wel de hele catalogus compleet, maar als je liever de voorkeur geeft aan iets meer naam en eventueel kwaliteit, wanneer je andere merken wilt of dergelijk is de kans groot dat ze niet alles op voorraad hebben.
Sommigen merken hebben ook blijkbaar moeite om onderdelen te leveren, ik wacht nu al drie maand op een boston tailpiece (iemand nog een over ? ) , dus bestellen is soms wel een optie, maar je weet de levertijd niet in te schatten.

chennie
28 mei 2005, 14:11
overigens:
-trussrodcover

snoer kan je wel halen bij de electronica boer, niet te dun, niet te dik, koperdraad neem ik altijd. Het maakt voor mijmeestal niet zo uit, ik hoor het verschoil toch niet als ik supergeleidend draad neem met de ideale lage capaciteit of dat ik gewoon standaard koperdraad neem.

Je kan ook een printplaatje gebruiken.

Fumi SG
28 mei 2005, 14:13
ik stuur MP die lijstje inclusief serienummers en zet er dan bij of ze even willen bellen als alles binnen is. Er zit inderdaad wel wat van Collins bij, zoals tailpiece en potmeters ed....

Ik ben er gisteren geweest en volgens mij hadden ze Boston tailpieces op voorraad hoor, ik zou ze zo ff bellen als ik jou was. :)

Daniël_san
28 mei 2005, 14:32
had je die spullen dan beter mee kunnen nemen?? :roll: :razz:

chennie
28 mei 2005, 14:57
ik stuur MP die lijstje inclusief serienummers en zet er dan bij of ze even willen bellen als alles binnen is. Er zit inderdaad wel wat van Collins bij, zoals tailpiece en potmeters ed....

Ik ben er gisteren geweest en volgens mij hadden ze Boston tailpieces op voorraad hoor, ik zou ze zo ff bellen als ik jou was. :)

Ik had van de week al gemaild, moet overigens zwarte hebben met brede studs ;) Ik heb al een bestelling bij Boston zelf staan.

Diedo
28 mei 2005, 15:02
topkam??

Fumi SG
28 mei 2005, 15:55
nek-spul haal ik ergens anders. Dus ook de toets en dergelijke :wink:

Diedo
28 mei 2005, 16:28
dan vind ik dat je consequent moet zijn en ook je tuners ergens anders moet halen :)