PDA

View Full Version : Jam 777 Waarde



Gerrit
27 mei 2005, 17:20
Hallo,

kan iemand mij vertellen wat een jem 777 waard is? Hij is in redelijke staat. Hij is opnieuw gespoten, redelijk gedaan, alleen in andere kleuren. Het logo op de kop mist, de tremolo is ook herspoten want die was geroest.

ArpeggioKing
27 mei 2005, 17:26
jam? :lol: mmm jam jam

volgens mij bedoel je de JEM 777 van steve vai toch?

ArpeggioKing
27 mei 2005, 17:28
en een onherkenbare signature verliest heel veel waarde. Jem 777 is veel geld waard, maar niet als er dusdanig mee gesleuteld is dat ie niet meer herkenbaar is als een jem777. ik zou het niet weten, je moet toch even foto's plaatsen zodat we beter kunnen oordelen.

Gerrit
27 mei 2005, 17:40
Het is er zo een, met groene bloesem en elementkapjes.

http://www.collectguitars.com/gear/rbeatty/JEM777VBK.jpg

Hij is niet meer herkenbaar, alleen als je de hals er af schroeft zie je jem 777. Maar ik ga snel foto's regelen.

deedee
27 mei 2005, 19:16
ik bied €10! :-D

up-guitarman
27 mei 2005, 19:21
1 woord; LELIJK !!!

nla0079
27 mei 2005, 21:14
Een JEM 777VBK. IMHO één van de coolste modellen die ze ooit geproduceerd hebben. Ik ben al al een hele tijd naar eentje op zoek - enkele dagen geleden is er op de Engelse Ebay nog een weggegaan voor £530 (+/- 795 EUR), en die was dan nog in "player condition". Ik schat dus dat een exemplaar in goede (en originele) staat zeker 800-900 EUR moet kunnen opbrengen. MAAR: "redelijk herspoten" (wat ik eigenlijk alleen maar kan interpreteren als "lousy job") zal dat bedrag flink omlaag halen - en een roestige trem herspuiten ?! What were you thinking ? Ik vrees dat je met 500 EUR heel tevreden zal moeten zijn.

Gerrit
28 mei 2005, 03:38
Een JEM 777VBK. IMHO één van de coolste modellen die ze ooit geproduceerd hebben. Ik ben al al een hele tijd naar eentje op zoek - enkele dagen geleden is er op de Engelse Ebay nog een weggegaan voor £530 (+/- 795 EUR), en die was dan nog in "player condition". Ik schat dus dat een exemplaar in goede (en originele) staat zeker 800-900 EUR moet kunnen opbrengen. MAAR: "redelijk herspoten" (wat ik eigenlijk alleen maar kan interpreteren als "lousy job") zal dat bedrag flink omlaag halen - en een roestige trem herspuiten ?! What were you thinking ? Ik vrees dat je met 500 EUR heel tevreden zal moeten zijn.

Dank,

Daar heb ik wat aan. En al die andere stakkers met hun oftopric gelul oplazeren.

En ik ben de eventuele koper en niet de verkoper :-?

nla0079
28 mei 2005, 09:20
En ik ben de eventuele koper en niet de verkoper :-?Oops :oops: . Sorry indien ik wat bruut overkwam - ik vind het gewoon zonde om zo'n goeie gitaar (die trouwens aardig zeldzaam begint te worden) verloren te zien gaan. Zoals ik al zei: ik zoek er zelf ook één, en 1000 EUR voor een mint exemplaar moet er best afkunnen :wink: .

Gerrit
28 mei 2005, 12:14
Hij is trouwens wel vet koel, als je bedenkt dat het een totaal wrak was.

Maar goed zo snel mogelijk wat pics.

sjaakies
29 mei 2005, 17:33
hoi gerrit de waarde van een jem. is moeilijk 123 te bepalen
wat nla0079 al zegt. een maagdelijke vbk leverd al snel 1000.- euro op. maar overgespoten en verroeste onderdelen scheuren body-hals verbinding enz, en dus versleten doet de waarde de geen goed. voor verzamelaars heeft het dusgeen waarde.
maar als je er gewoon op wil spelen en alles functioneerd zoals het moet. mag je met een 400.- blij zijn denk ik

nla0079
29 mei 2005, 17:46
Hé, mooie verzameling, Sjaakies ! Als je nog ergens een VBK te koop ziet , weet je me te vinden, hé !