PDA

View Full Version : daar issie dan



BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 15:37
eindelijk, na een maandje sparen toch maar een nieuwe gitaar gekocht bij Kees Dee in Amersfoort!


http://www.black-sabbath.nl/fotos/gitaar.jpg

BC Rich Deceiver

hij speelt echt heerlijk, een aanrader ;)

Stratman70
27 mei 2005, 15:40
Mooie gitaar, maar ik kan hem alleen niet zo goed zien omdat die BC Rich er net voor staat. :evil:





:wink:

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 15:45
Mooie gitaar, maar ik kan hem alleen niet zo goed zien omdat die BC Rich er net voor staat. :evil:





:wink:

haha nja :P die andere is een Fender , oud ding, kapot, dood, gaar, blegh....

:P

Bluesbreaker
27 mei 2005, 16:01
Toch zou ik liever die fender hebben :) , wat is daar mis mee dan?

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 16:08
die is "perongeluk" gevallen enz....

:)

Stratman70
27 mei 2005, 16:19
"perongeluk"


:evil: :evil: :evil: :evil:

@ Bluesbreaker: +1!

jorrit
27 mei 2005, 16:25
dan issie in waarde gestegen man! relic heet dat :-D

Ravanelli
27 mei 2005, 16:26
Wou je hem verpatsen dan?? :roll:

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 16:30
nou, hij doet het nog wel maar de contacten zitten los binnenin en hij is zwaar beschadigd, beetje keith richards achtig beschadigd... nee ik verpats hem niet:P kga hem inorde maken :)

Bluesbreaker
27 mei 2005, 16:32
Binnenin kan er niet erg veel beschadigd zijn hoor, moet makkelijk te redden zijn.

Superhero
27 mei 2005, 16:51
mooie gitaar man! alleen kannik niet zo goed zien wat die tekening op de body is. Ik zoe trouwens die BC boven de fender verkiezen hoor :)

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 18:20
mooie gitaar man! alleen kannik niet zo goed zien wat die tekening op de body is. Ik zoe trouwens die BC boven de fender verkiezen hoor :)

dat zijn slangen :P erg mooie print is het wel

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 18:22
Binnenin kan er niet erg veel beschadigd zijn hoor, moet makkelijk te redden zijn.

ja de volumeknop en toneknoppen zijn aan gort :)

ArpeggioKing
27 mei 2005, 18:22
ja....leuk voor in de woonwagen :roll:

Bluesbreaker
27 mei 2005, 18:55
Binnenin kan er niet erg veel beschadigd zijn hoor, moet makkelijk te redden zijn.

ja de volumeknop en toneknoppen zijn aan gort :)

Nouja, dat is gewoon een kwestie van vervangen, dat lijkt me het probleem toch niet.

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 19:24
Binnenin kan er niet erg veel beschadigd zijn hoor, moet makkelijk te redden zijn.

ja de volumeknop en toneknoppen zijn aan gort :)

Nouja, dat is gewoon een kwestie van vervangen, dat lijkt me het probleem toch niet.

nee dat niet, maar met dit weer ben ik lui, en met ander weer ook, dus het komt er steeds niet van, maar ik ga het binnen een jaar doen !

angus
27 mei 2005, 21:00
Doe mij maar die strat... maar zeker niet mis, die bc..
Maandje sparen?? Gaat dat zo snel bij jou?

Angus

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 21:25
Doe mij maar die strat... maar zeker niet mis, die bc..
Maandje sparen?? Gaat dat zo snel bij jou?

Angus

ja als werkende student moet ik er een maandje voor sparen ja ;) ong. 4 dagen werken :o

:)

ShaQ
27 mei 2005, 21:36
VETTE GITAAR!! doet me een beetje denken aan de Assasin? Maak ff wat meer foto's man ;)

is het een usa btw? welke pickups zitten erop?

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 22:13
VETTE GITAAR!! doet me een beetje denken aan de Assasin? Maak ff wat meer foto's man ;)

is het een usa btw? welke pickups zitten erop?

http://www.bcrich.com/bcrich_guitars/bodyart2003_03.asp

dat zit erop, tis echt een super fijne gitaar, helaas zijn er een hoop mensen die het merk afkraken, maar die hebben zeker zelf nooit op een BC gespeeld....

JvD.
27 mei 2005, 22:41
of die vinden het lelijke dingen =D

BCRich-Deceiver
27 mei 2005, 22:49
of die vinden het lelijke dingen =D

kan :)

Thedevilinside
27 mei 2005, 23:11
Ligt het aan mij of is dit echt de stumper van de dag, en ik haat nog wel een fender :roll:

BCRich-Deceiver
28 mei 2005, 00:07
Ligt het aan mij of is dit echt de stumper van de dag, en ik haat nog wel een fender :roll:

waarom stumper?
waarom haat je fender?

wees duidelijk :)

bert k
28 mei 2005, 00:22
Haha, deviltje is nooit duidelijk... :-D

Maar leuke gitaar, al vind ik de vorm niet echt mijn ding.

Akira
28 mei 2005, 00:26
Is dit 'm?

http://www.leadguitars.fr/x-BCRich-Body-Art-Deceiver-03.jpg

BCRich-Deceiver
28 mei 2005, 00:36
ja dat is hem, alleen die knoppen zijn 10x mooier die daarop zitten :) met dat rood... en de pickups zijn iets anders bij mijne... ik snap alleen niet (ben geen echte gitaarkenner) waarom ik mijn pickups kan bewegen als het ware, en de voorste is een BDSM pickup, snap niet helemaal de bedoeling daarvan :$

groetjes

Ic3gl0vE
28 mei 2005, 00:51
Leuke gitaar! Ik vind alleen de headstock niet zo mooi, maar goed, de finish is erg cool.


ja....leuk voor in de woonwagen :roll:


Huh? Frans Bauer gitaar? :???:

Wormaap
28 mei 2005, 01:14
Die mensen die BC Rich afkraken hoor ik ook bij, en ja, ik heb er zelf op gespeeld. Een Warlock vind ik er op zich wel leuk uitzien, maar na erop gespeeld te hebben is de zin me heel snel overgegaan, braakselopwekkend.
Maar als jij er blij mee bent zal ik je uiteraard niet tegenhouden :P Feli ermee.

Thedevilinside
28 mei 2005, 06:47
Ligt het aan mij of is dit echt de stumper van de dag, en ik haat nog wel een fender :roll:

waarom stumper?
waarom haat je fender?

wees duidelijk :)

BC zegt genoeg.
Gebruik de zoek functie maar is en zoek op BURN FENDER BURN