PDA

View Full Version : Holy shit!!!



Philippe
26 mei 2005, 18:39
Jongens,

check dit filmpje.
Het manneke is 8 jaar(!), echt niet te geloven!

https://home.comcast.net/~davidsole/8-year_old_virtuoso.wmv

Maiden Michiel
26 mei 2005, 19:19
Echt te ziek voor woorden dit :o

waayer
26 mei 2005, 19:23
leuk hij kan een gitaar vasthouden, nu nog normaal leren spelen dan komt het wel goed

Ravanelli
26 mei 2005, 19:36
Komt zeker ook weer uit Amerika :roll: . Zegt genoeg............ Dit heeft natuurlijk niks met muziek te maken.

Philippe
26 mei 2005, 21:11
Bespeur ik jaloezie? :roll:

Je moet toegeven dat dit niet normaal is, ik bedoel hij is ACHT jaar.
Let ook op die sweeps die hij na 2:18 uitvoert...vlekkeloos.

Toffe gozer
26 mei 2005, 21:48
:o Erg knap van zo'n 8-jarig gozertje al hoop ik wel dat ie shredden gebruikt als een onderdeel van het gitaarspelen en niet als doel op zich :)

Philippe
26 mei 2005, 22:22
Ben ik het mee eens.

Das Schaap
26 mei 2005, 22:50
:o Erg knap van zo'n 8-jarig gozertje al hoop ik wel dat ie shredden gebruikt als een onderdeel van het gitaarspelen en niet als doel op zich :)
Hij speelt alleen ff een cover en wat gedoe in het begin. :-?

Ravanelli
27 mei 2005, 11:07
Ik vind het ook zeker knap, maar ik zou absoluut geen Ceedee van hem of zulke muziek kopen. Dit hangt meer richting het circus dan een muzikale voorstelling, wat overigens niet wegneemt dat ik het hem idd niet nadoe..........

Maiden Michiel
27 mei 2005, 11:39
Gendringen?

Waar in Gendringen, if I may?


Dit jochie is de shit. Wat hij met zijn techniek gaat doen mag Joost weten maar stel je voor wat voor toekomst dit ventje heeft.
Echt lijp.

Shaggy
27 mei 2005, 13:21
toen ik 8 was speelde ik oorlogje en voetbal in de speeltuin :D

Bluesbreaker
27 mei 2005, 13:36
Ik vind het niet klinken, maar dat komt niet door dat joch maar door de muziek.

Ik vraag me wel af of hij ook samen kan spelen of dat hij alleen maar dingen uit zijn hoofd kan leren.

Maiden Michiel
27 mei 2005, 20:33
wtf boeit dat nou als hij 8 jaar is?
Vette techniek heeft hij al, kan hij zich nu op andere dingen concentreren.

ShaQ
27 mei 2005, 20:41
Komt zeker ook weer uit Amerika :roll: . Zegt genoeg............ Dit heeft natuurlijk niks met muziek te maken.

Nope uit Rusland. Deze vid is genomen tijdens 1 of andere contest in Moskou geloof ik. Hij speelt hier 2 covers van Racer X, B.R.O. en Frenzy.

En gaan jullie nou allemaal lekker huilen en je vooroordelen klaar leggen dat hij alleen maar technisch is, wacht maar af als die kerel dalijk 16 / 17 is.

Embryoyo
27 mei 2005, 22:07
Offtopic:

Hey ShaQ,

Kijk is in dit topic:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=38639&postdays=0&postorder=asc&start=60

Hier was je ongeveer gebleven. 8-)

JCG
28 mei 2005, 00:47
Komt zeker ook weer uit Amerika :roll: . Zegt genoeg............ Dit heeft natuurlijk niks met muziek te maken.

Misschien is het niet muzikaal, maar toch knap dat hij op acht jarige leeftijd al zoiets doet. Ik weet niet wat voor genie jij was op die leeftijd, maar toen wist ik misschien net hoe je een gitaar vast moet houden :-D .

Als hij geinterreseert blijf in gitaar spelen en veel blijft oefenen denk ik dat we over een jaartje of 10 nog van hem horen. Maar waarschijnlijk speelt hij dan geen gitaar meer omdat hij er niets meer aan vind, zoals wel vaker te zien in bij jonge genie-en

sambofan
28 mei 2005, 10:12
wat een saai gerammel zeg, 't zal best knap zijn maar dit is alleen interessant voor de freaks
zou ie' dat mooie spul trouwens zelf bij elkaar gespaard hebben ??

Kris Haex
28 mei 2005, 10:36
Dit is waanzinnig goed, en hij is nog maar acht, asl hij 25 of zo is ai ai, dat jongetje gaat nog veel bij leren. Acht jaartjes en al zo spelen. Natuurtalent, niet meer niet minder.

sambofan
28 mei 2005, 10:56
jemig, dat shredden is toch wel zwaar overrated, ik heb blues geoefend die moeilijker was dan sommige nummers van joe satriani, en bijv. fingerpicking is ook weer totaal iets anders...ja dit is 1 van de stijlen die de gitaarwereld biedt, maar dat maakt 'm geen goede gitarist

Philippe
28 mei 2005, 11:22
What the hell is dan jouw defenitie(sp?) van een goede gitarist?

sambofan
28 mei 2005, 11:34
een veelzijdige notenpikker die meer kan dan alleen supersnel of bluescliché's spelen, en als belangrijkste vind ik ook dat de muziek interessant en luisterbaar moet zijn, da's ook een talent apart...ik zeg trouwens niet dat ik zelf enorm goed ben ofzo hoor, maar dit is gewoon een mening :razz:

LuukieRayVaughan
28 mei 2005, 12:05
Heel erg mee eens

Das Schaap
28 mei 2005, 12:21
Komop zeg het gaat hier over een klein jochie en mensen zitten te zeiken over dat ie snel kan spelen.
Wees eerder blij dat het kind goede muzikale interesses heeft of dat ie nu blijkbaar al goed zich voor iets kan inzetten.
Echt weer gitaristen die over alles moeten zeiken. :-?

ShaQ
28 mei 2005, 12:51
Komop zeg het gaat hier over een klein jochie en mensen zitten te zeiken over dat ie snel kan spelen.
Wees eerder blij dat het kind goede muzikale interesses heeft of dat ie nu blijkbaar al goed zich voor iets kan inzetten.
Echt weer gitaristen die over alles moeten zeiken. :-?

+1

Ritch
28 mei 2005, 20:05
Vet dat ie dat kan. Diep respect! .... Maar wat doet die gitaar met dat jongetje?! :-D

WICKED
25 juni 2005, 13:32
Vet dat ie dat kan. Diep respect! .... Maar wat doet die gitaar met dat jongetje?! :-D

haha :D

Basseytje
6 september 2005, 20:02
iedereen dik geinspireerd door dat jongetje maar ik kan m niet meer openen...

wil iemand m nog een keer voor mij hosten aub

Scali
6 september 2005, 20:13
Ik neem aan dat dit het filmpje is: http://vaifreak.hp.infoseek.co.jp/temp/8-year_old_virtuoso.wmv

Wat hij speelt lijkt heel veel op de intro van de instructievideo Intense Rock van Paul Gilbert, en verder nog wat stukjes van Guitars From Mars, ook van Paul Gilbert (daar doet hij klassieke stukken op elektrische gitaar).

Nou, deze kerel kan dus de rest van z'n leven gaan wijden aan het studeren van theorie en compositie, want met de techniek zit het wel snor ;)

Basseytje
6 september 2005, 20:19
dat jongetje is egt wel ouder dan 8 jaar hij is rond de 10 jaar mijn broertje is 9 en die is nog lang niet zo groot

maar wel respect voor het jongetje

Philippe
6 september 2005, 20:35
Niet alle 8-jarigen zijn exact dezelfde lengte.

Thijs G
7 september 2005, 10:40
Als je dit geen muzikaliteit vind hebben kraak je Paul Gilbert ook af. Ja dat klopt, ik vind geen bal aan Racer X. De solos dan hé. Alleen maar 16e sexuplets toonladders op en neer en soms ook nog is met een sequence. Ik heb een stuk of 30 racer x nummers gehoord en het komt allemaal feitelijk op hetzelfde neer. Vette riffs, die ook allemaal op elkaar lijke vind ik en dan die solos waar ik me mening al over heb gegeve. Maar bij MrBig vind ik hem wel strak spelen.

Noujah, nog ff over dat jochie, of dat gaat straks de nieuwe vai worden, of je hoort niks meer van hem. Techniek heeft ie al. Nu nog songwriting / stage presence

Pegasus
8 september 2005, 23:04
(...)
Noujah, nog ff over dat jochie, of dat gaat straks de nieuwe vai worden, of je hoort niks meer van hem. Techniek heeft ie al. Nu nog songwriting / stage presence

Als hij al de nieuwe Vai gaat worden dan is hij nog altijd nummer 2.

Thijs G
9 september 2005, 16:21
Knappe prestatie nietwaar ?

Basseytje
11 september 2005, 22:53
Niet alle 8-jarigen zijn exact dezelfde lengte.

hij ziet er gewoon oud uit punt uit

MoserCustomShopDotCom
12 september 2005, 10:37
Erg knap.

Maar nog iets dat mogelijk is: dat ie verveeld raakt door op zo'n jonge leeftijd al zo ver te zijn. Hopelijk gaat hij er iets mee doen en niet op zoek naar een nieuwe uitdaging.

liq
16 september 2005, 13:36
weet je dit filmpje is zoo nep als de shit hahaha kijk es goed man.

ventje van 8 die dit speelt lol of niet

liq
16 september 2005, 13:42
weet je dit filmpje is zoo nep als de shit hahaha kijk es goed man.

ventje van 8 die dit speelt lol of niet

Thijs G
16 september 2005, 19:25
Aggossie. Jaloers ? :lol:

WICKED
17 september 2005, 22:13
weet je dit filmpje is zoo nep als de shit hahaha kijk es goed man.

ventje van 8 die dit speelt lol of niet

wat is er nep aan dan?

strat58
20 december 2005, 22:54
Vind het heel knap en hij heeft een goede techniek hoor veel Randy Rhoads in zijn speel e hij speelt loep zuiver.
Doet mij denken aan dat kleine ventje die een 15 jaar geleden met Vai mee speelde voor TV. Techniek kun je leren goede songs schrijven daar moet je talent voor hebben het eerste heeft hij al nu nog het andere.
Toch blijft het knap
:-D

strat58
20 december 2005, 22:55
Ik Vind het heel knap en hij heeft een goede techniek hoor veel Randy Rhoads in zijn speel en hij speelt loep zuiver.
Doet mij denken aan dat kleine ventje die een 15 jaar geleden met Vai mee speelde voor TV. Techniek kun je leren goede songs schrijven daar moet je talent voor hebben het eerste heeft hij al nu nog het andere.
Toch blijft het knap
:-D

strat58
20 december 2005, 22:55
Ik Vind het heel knap en hij heeft een goede techniek hoor veel Randy Rhoads in zijn speel en hij speelt loep zuiver.
Doet mij denken aan dat kleine ventje die een 15 jaar geleden met Vai mee speelde voor TV. Techniek kun je leren goede songs schrijven daar moet je talent voor hebben het eerste heeft hij al nu nog het andere.
Toch blijft het knap
:-D

strat58
20 december 2005, 22:56
Ik Vind het heel knap en hij heeft een goede techniek hoor veel Randy Rhoads in zijn speel en hij speelt loep zuiver.
Doet mij denken aan dat kleine ventje die een 15 jaar geleden met Vai mee speelde voor TV. Techniek kun je leren goede songs schrijven daar moet je talent voor hebben het eerste heeft hij al nu nog het andere.
Toch blijft het knap
:-D

strat58
20 december 2005, 22:56
Ik Vind het heel knap en hij heeft een goede techniek hoor veel Randy Rhoads in zijn speel en hij speelt loep zuiver.
Doet mij denken aan dat kleine ventje die een 15 jaar geleden met Vai mee speelde voor TV. Techniek kun je leren goede songs schrijven daar moet je talent voor hebben het eerste heeft hij al nu nog het andere.
Toch blijft het knap
:-D

Kris Haex
22 december 2005, 20:21
Hij is gewoon goed, en als hij blijft oefenen wordt hij alleen maar beter. Techiek heeft hij al genoeg. Als hij door blijft doen komt het zeker goed. Ik begrijp wel dat er jaloerse reacties van komen. Hij is gewoon goed!