PDA

View Full Version : ProcoRat



Grandma_Placenta
13 oktober 2001, 15:53
/Hallo, ik ben op zoek naar een pedaal dat goed is voor alternatieve muziek. Ik heb sinds kort een koch, echt cool, maar ik wil nog een ander geluid erbij. De koch klinkt heel strak en is goed voor metal enzo, maar ik zoek ook een soort van geluid net zoals soulwax, ik weet niet of mensen dit kennen, maar je moet maar eens luisteren naar bijvoorbeeld de nummers Too many DJ's en Much Against Everyone's Advice. ook vind ik de distortion van Manic Street Preachers heel goed. Ik kom zo snel niet op goede voorbeelden, dus ik hoop dat jullie mij wel kunnen helpen.

Grandma_Placenta
13 oktober 2001, 15:53
Owja, zoals de naam van t bericht al zei, ik dacht zelf aan een Proco Rat

PeArLjAm
14 oktober 2001, 16:33
Ik heb zelf een RAT, das volgens mij van Proco, zoals je ook al in je bericht zei. Ik vind het een lekkere distortion, en is zeker goed voor de muziekstylen die jij aangeeft. Alleen verwacht er niet te veel van als je metal muziek wilt gaan spelen. Maar voor de normale rock, grunge, en punk en dat soort zooi is ie zeker goed. Ik heb een oude RAT, maar weet iemand van jullie hiero op dit forum of de RAT nog gemaakt word?

taylor
14 oktober 2001, 17:53
ja ik heb er nog en paar in de kelder interesse??

nee ff serieneus dat spul wordt geloof ik nie meer gemaakt zo wel opgekocht zijn door iemand

Jimi Hendrix
15 oktober 2001, 08:05
Hij wordt nog gemaakt!

Rectifier
15 oktober 2001, 11:55
Je hebt toch Turbo-Rat en Vintage Rat en nog eentje....

taylor
15 oktober 2001, 14:30
oh naja dus toch wel ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er nauwelijks meer na kijk naar dat soort dingen .

maar ik ken het merk proco ratt wel.(ergens midden 80 zag je dat spul nog wel vaak)

Grandma_Placenta
16 oktober 2001, 10:46
JA electricsound is de importeur van ProCo, ze worden dus echwel nog gemaakt he, Maar welke kan ik het beste kiezen, de Vintage RAT of die nieuwe versie, RAT2 ofzo heet ie of Turbo RAT, iets in die richting. ??

Grandma_Placenta
16 oktober 2001, 10:47
Op 2001-10-14 15:33, schreef PeArLjAm:
Ik heb zelf een RAT, das volgens mij van Proco, zoals je ook al in je bericht zei. Ik vind het een lekkere distortion, en is zeker goed voor de muziekstylen die jij aangeeft. Alleen verwacht er niet te veel van als je metal muziek wilt gaan spelen. Maar voor de normale rock, grunge, en punk en dat soort zooi is ie zeker goed. Ik heb een oude RAT, maar weet iemand van jullie hiero op dit forum of de RAT nog gemaakt word?
Ow mooizo dat is dus precies de stijl die ik speel, vooral "grunge".

Rectifier
16 oktober 2001, 13:48
K'wou net zeggen, dan moet je de gewone RAT hebben. De Turbo zegt het al.....meer voor de metal fans onder ons.