PDA

View Full Version : Voordeligste ruil, dewelke ???



up-guitarman
25 mei 2005, 21:19
test

up-guitarman
25 mei 2005, 21:19
Ik ben (voorlopig nog) in het bezit van een BOSS GE-21 Equalizer voor gitaar (21-bands, halve rack)
Ik heb enkele ruilvoorstellen gekregen maar zit met een dilemma welke ik zou doen ...

1) BOSS CE-2 chorus (black label Japan), flink afgeragd maar in orde
2) BOSS OD-2r Turbo OD, incl. footswitch + BOSS DS-1 Distortion
3) Marshall Jackhammer OD/Dist
4) 75 euro

Welke ruil raden jullie me aan ? Of mss is de vraag beter; Welke raden jullie me al zeker af (omdat ik er verlies op maak e.d.)

Groet,
Erik

Fuhgawz
25 mei 2005, 21:24
Ik zou voor het geld gaan en daarvan iets kopen wat ik echt wil hebben.

Robbert
25 mei 2005, 21:24
Ik vind geen van alle opties echt interessant, maar 75 Euro in het handje is wel lekker hoor :D

Maar ik denk dat de beste bang-for-buck, toch wel de OD-2 en DS-1 zijn. Echt op vooruitgaan doe je misschien niet, maar je hebt wel 2 pedalen om te proberen :P

up-guitarman
26 mei 2005, 01:25
Mss wel, en dan de dist als projekt om hem zelf te modden gebruiken of zo... Die OD-2r is dat wat of is het bagger ???

En de CE-2, goede deal of ben ik dan afgeript ???

robert-gitarist
26 mei 2005, 10:24
Die ce-2 moet je niet doen...als ie afgeragt is is hij vrij weinig waard plus je koopt een ce-2 voor rond de 40/50 euro op marktplaats MET doosje en IN goede staat.
Kortom ik zou lekker voor die 75 euro gaan.

Dirk_Hendrik
26 mei 2005, 11:19
Ligt aan de versie van die CE2. Als dat ding ineens een metalen schroefje blijkt te hebben om het batterijvak mee te sluiten issie een hoop meer waard. (Uiteraard mits de rest ook klopt voor de metal screw versie).

In dat rijtje van ruilobjecten vind in die CE2 de enige die interessant is. He ding is langzaam in de categorie collectables terecht aan het komen.

up-guitarman
26 mei 2005, 13:19
Het is geen metalen schroefje voor het batterijklepje, gewoon zo'n zwart plastic dingetje ...

up-guitarman
26 mei 2005, 14:01
btw, die marshall jackhammer doe ik al zeker niet, CE-2 weet ik niet goed ... Iemand nog iets over te zeggen of dit een goeie deal is ???

En dan de BOSS OD-2r + DS-1 ??? (de DS-1 kan ik dan zelf modden bvb. en de OD-2r als vette OD (klinkt die goed op bvb. een fender hot rod deluxe??? Deze amp zou ik wss kopen deze zomer dus ik moet nog een goed OD pedaal hebben daarvoor ...))

EDIT; of 75 euro en een 2de hands Dan-Echo kopen ...