PDA

View Full Version : VooDoo Heeft Een Cube:D:D:D



VooDoo
25 mei 2005, 20:19
WHOEEEEHOEEEEE

VooDoo
25 mei 2005, 20:21
Hey Hey Gozers,
Eindelijk is het dan zo ver, ik heb een nieuwe versterker
Ik was vrijdag (ja afgelopen vrijdag, dit forum was een week ofzo lang verkloot dus posten gingen niet) jarig en heb van mijn vader dus de Cube-30 gekregen :D:D:D:D
met de oude behringer GM108 was het ook echt niet te doen
en ik merk zeker een verschil in sound, deze is echtttt geweldig,
de Distortion is heerlijk en de clean fanatastisch, ECHT EEN TOP AMP
zeker om aan te raden
Alleen kheb em nog niet harder dan een kwart gezet, hij gaat zeker hard want een kwart is ook al best hard ;)
IK HOOR DERBIJ :D:D:D:D

belfrink
25 mei 2005, 20:35
Gefeliciteerd man, tis een leuke amp. :D

Leuk kadootje trouwens.

NeeraDJ
25 mei 2005, 20:39
Top! Veel plezier ermee

PeArLjAm
25 mei 2005, 20:42
veel plezier ermee jochie :P

VooDoo
25 mei 2005, 20:57
En ik maar denken dat die behringer amp 'oke' was
WAT EEN KLOTE AMP, WEG ERMEE :P
maarjah de gitaar van hun vind ik niet slecht moet ik zeggen;)
maarjah k ben 15 geworden dus vandaag toevallig gesolliciteerd :P

up-guitarman
25 mei 2005, 21:53
Toffe pa !!! Toffe amp !!!

Veel plezier ermee !!!

Nocki
25 mei 2005, 21:56
Hee Priyesh. leuk! gefeliciteerd met je amp.

nu nog een nieuwe gitaar en een wah en je bent het mannetje.. :-)

succes met spelen.

Nocki

Thom TK
25 mei 2005, 23:05
Mooi Priyesh, je hebt een keuze gemaakt :)
Zo'n Cube is een mooi dingetje hoor, naar mijn mening ook beter dan een behringer.

BlackSun
25 mei 2005, 23:34
Jaa Kjoebjes zijn tof! heb em lang gebruikt als oefenamp, leuk dingetje.

Stiekem wil ik er wel weer eentje eigenlijk..zat zo'n lekker blackface amp model op, yum :D

Gefeliciteerd!, en nu elke dag 5 uur oefenen! :wink:

VooDoo
26 mei 2005, 17:38
hahaha dat 5 uur per dag gebeurde al weer stiekem elke dag( eerst was het dat al maar toen kreeg ik RSI, nog stees beetje last van, maar stiekem speel ik dan stees meer:$:P)
Maar ik denk dat ik zeker een goede keuze gemaakt heb, ik wilde eerst de Behringer Vampire combo kopen, ik weet niet of het achteraf beter is geweest dat ik de cube gekregen heb, want de vampire heb ik nooit gehoord maar beter dan dit kan toch niet joh :P

Ronald
27 mei 2005, 21:12
een vriendin van mij heeft een cube 30 , ik had haar dan ook aangeraden da ding te kopen omdat ie altijd zulke goeie reacties er over hoorde. maar echt ik stond echt versteld van het geluid van da ding :o echt serieus voor die prijs en die grootte had ik da zeker nie verwacht. kvind dan wel alleen het rectifier model cool , en de clean valt ook zeker nie tegen. echt een leuk ding. iets beters zul je voor da geld nie gevonden krijgen.

jaywalker
28 mei 2005, 10:48
Met RSI moet je wel uitkijken, want als je echt te lang doorgaat, heb je geen toekomst met gitaar meer. Veel gitaarspelen is goed voor techniek etc. Maar alles waar het woordje "te" voor staat is niet best. Ik adviseer je wat rustiger aan te doen. Want RSI is echt niet tof.
[klop op de houte tafel mode] al heb ik er zelf gelukkig nog nooit last van gehad [klop op de houte tafel mode]