PDA

View Full Version : FLOGGING MOLLY WAS VET GOED!!!!!!



Dila&Kitaar
22 augustus 2002, 18:42
het was echt geweldig het optreden gister, vooral de mandoline-speler :grin: die deed molenwieken op dat kleine gitaartje. de gitarist is ook super goed. wel jammer dat reel big fish niet kwam, de vader van de drummer was overleden, maar flogging molly ging nog een liedje voor hem spelen. the mahones waren een stuk minder... maar flogging molly was cool!!

hoofd
22 augustus 2002, 19:05
Zekerz! Flogging Molly was echt vet! Ik wou net zelf een topicje erover openen, jullie zijn me voor :smile:. Was weer een tijd geleden dat ik zo'n lekkere pit heb meegemaakt. The Mahones waren naar mijn mening iets te soft, ik zat de hele tijd te wachten totdat die gast het gain knopje wat verder opengooide, maar dat deed ie dus niet :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mtlhead op 2002-08-22 19:06 ]</font>

Anders Destium
22 augustus 2002, 20:42
Een huisgenoot van me vond het ook een erg goed concert, dat zei hij vandaag ook al, hij baalde alleen flink dat al hun CD's al waren uitverkocht...

Noctiis
26 augustus 2002, 12:28
Flogging Molly was op Lowlands best aardig, maar toch vond ik The Transsylvanians nog een miljoen keer beter!!!

Kitaarhiero
26 augustus 2002, 12:57
Op 2002-08-22 19:05, schreef mtlhead:
Zekerz! Flogging Molly was echt vet! Ik wou net zelf een topicje erover openen, jullie zijn me voor &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">. Was weer een tijd geleden dat ik zo'n lekkere pit heb meegemaakt. The Mahones waren naar mijn mening iets te soft, ik zat de hele tijd te wachten totdat die gast het gain knopje wat verder opengooide, maar dat deed ie dus niet &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_frown.gif">. Btw, dacht dat ik kitaar nog zag (grote bos donker haar), maar die vluchtte zeer snel naar buiten (trein halen ofzo zeker). Dila heb ik helemaal niet gezien, maar ik weet ook niet waar ik die aan zou kunnen herkennen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mtlhead op 2002-08-22 19:06 ]</font>


de mahones waren ook de hele tijd aan het kloten met hun geluid.

Yorrit
26 augustus 2002, 23:51
ben niet naar t concert in de melkweg geweest. maar gelukkig toch niet zo veel gemist als reel big fish niet kwam opdagen :smile:.

maar vrijdag op lowlands heb ik ze wel gezien. en ze waren geweldig! vet drukke pit (altijd vervelend op lowlands, altijd die drukke pits), maar wel cool.

ik moet zeggen dat ik ze beter vind dan Dropkick Murphys (dat is momenteel mn mening dan). veel melodieuzer en shit :smile:

Neals
27 augustus 2002, 00:14
Flogging Molly was zeer gaaf, alleen kwam wat tussen dat diehard punkvolk en knalde onvoorbereid overal tegenaan.

Kitaarhiero
27 augustus 2002, 10:39
Op 2002-08-26 23:51, schreef Yorrit:
ben niet naar t concert in de melkweg geweest. maar gelukkig toch niet zo veel gemist als reel big fish niet kwam opdagen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">.

maar vrijdag op lowlands heb ik ze wel gezien. en ze waren geweldig! vet drukke pit (altijd vervelend op lowlands, altijd die drukke pits), maar wel cool.

ik moet zeggen dat ik ze beter vind dan Dropkick Murphys (dat is momenteel mn mening dan). veel melodieuzer en shit &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

Molly heeft ook een veel coolere zanger en mandoline speler.