PDA

View Full Version : v-amp pod boss???



roym
25 mei 2005, 11:43
Hallo,

Ik wil zelf wat nummer op gaan nemen m.b.v. de computer. Ik heb met een paar mensen gesproken en daar zei er één van dat ik een behringer v-amp of een line 6 pod moest kopen en de andere dat ik een Roland (Boss?) multi-effect moest kopen.

Ik weer er dus niet veel vanaf. Ik geloof dat de v-amp en de pod op elkaar lijken, maar dat pod wat beter is?

van die roland (boss?) weet ik niets af.

wie kan me helpen.
ps. ik ben maar een arme student en heb gezien dat die v-amp niet zo heel duur is ;)

Jeroenvanhulsteijn
25 mei 2005, 16:56
Ik zou voor een modeller als V-Amp2, POD 2.0 enzo gaan. Boss is meer multi effect. Korg heeft ook goedkope modellers. Er staat nu een 2ehands V-Amp2 op marktplaats.

roym
25 mei 2005, 17:54
wat zijn de verschillen tussen de V amp2 en de POD 2?

buiten het merk dan

Swan
25 mei 2005, 18:00
de kleur

ShaQ
25 mei 2005, 18:01
Gebruik de zoekfunctie hier zijn al veel topics over geweest ;)

roym
25 mei 2005, 18:03
de kleur

goed en dan nu voor alle niet kinderachtige mensen de vraag nog een keer:


wat zijn de verschillen tussen de V amp2 en de POD 2?

roym
25 mei 2005, 18:04
Gebruik de zoekfunctie hier zijn al veel topics over geweest ;)

ja, dat heb ik geprobeerd, maaar ik word er niet wijs uit

ShaQ
25 mei 2005, 18:17
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=48854&highlight=vamp+pod
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=23125&highlight=vamp+pod
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=3420&highlight=vamp+pod
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=12828&highlight=vamp+pod

jorrit
27 mei 2005, 16:54
de kleur

goed en dan nu voor alle niet kinderachtige mensen de vraag nog een keer:


wat zijn de verschillen tussen de V amp2 en de POD 2?

jezus man wat is het met die grote bek van mensen die net komen kijken... :-?

beter zoeken eikel!

Dirk_Hendrik
27 mei 2005, 17:41
Niet schelden meisjes!