PDA

View Full Version : Aangeboden, een gitarist in redelijke staat



mrweird
13 oktober 2001, 12:45
Hoi, aangezien het bandje waar ik nu in speel langzaam maar zeker een beetje uitelkaar begint te vallen (af en toe een paar cover's spelen in de oefenruimte, is ook leuk maar tsja...) zoek ik eigenlijk een ander bandje omgeving Barneveld. Iemand nog op zoek naar een gitarist? Ben gek op: Guano Apes, Staind, Muse, K's Choice, manic street preachers etc...

mrweird
3 december 2006, 20:55
Schopje 5 jaar omhoog... :-) Bandje leeft nog steeds! Maar heeft met een beetje pech binnenkort geen oefenruimte meer... :-( Zijn er nog andere bandjes in Barneveld?


Hoi, aangezien het bandje waar ik nu in speel langzaam maar zeker een beetje uitelkaar begint te vallen (af en toe een paar cover's spelen in de oefenruimte, is ook leuk maar tsja...) zoek ik eigenlijk een ander bandje omgeving Barneveld. Iemand nog op zoek naar een gitarist? Ben gek op: Guano Apes, Staind, Muse, K's Choice, manic street preachers etc...

mrweird
3 december 2006, 21:01
http://www.youtube.com/watch?v=yFbjUWMLIoc

Links op de gitaar...

jakuzi
12 april 2008, 13:06
Hee man!

Hier nog iemand van een Barneveldse band! We zijn ook al aan het kijken naar een oefenruimte, momenteel oefenen we nog op verschillende plaatsen en ook regelmatig thuis. Maar als we nou met een paar bandjes aan de rand van Barneveld een ruimte kunnen vinden waar lawaai mag worden gemaakt..... zou perfect zijn! =)
Which band are you? What kind of music?

Hoor je

Greetz Jacco

mrweird
9 juni 2008, 12:13
Hi Jacco,

Op dit moment speel ik in twee bandjes, nog steeds met het restantje van de hierboven beschreven bandje af te toe voor de lol op een zoldertje bij m'n ouders net buiten barneveld (pension de boschkamp, aan de otelaarseweg) maar m'n ouders willen daar geen andere bands bij hebben en het is enkel af en toe een beetje jammen met een dichtgepropt drumstel ander maakt het teveel lawaai. Bandje heet(te) inflathor. Vroeger in een ver grijs verleden een paar keer op het krakend ei gespeeld enzo.. Muziek is voor de lol covers spelen uit rock/emo/metal/etc.. genre. En daarnaast speel ik in Da's apart. Een coverband uit Barneveld/Voorthuizen. Oefenruimte in Nijkerk in een leeg kantoor van het bedrijf van de drummer. Muziek varierend van Beatles tot Skunk Anansie covers.

Het is inderdaad lastig in Barneveld, je moet echt net de juiste connecties etc.. hebben.

En jij?