PDA

View Full Version : Gitarist Aangeboden (Rotterdam)



Veekeren
24 mei 2005, 20:50
Ik zou best 2e gitarist in een band willen zijn, dus mocht je nog iemand zoeken...

Ik woon in Rotterdam, heb een mooie Gibson Les Paul, wat effecten en een Marshall versterker. Verwacht geen solo's, want ik heb daar geen zin in :-) (m.a.w. ik trek dat gewoon niet op de manier zoals ik zou willen...).

Invloeden o.a. Pearl Jam, Radiohead, A Perfect Circle, At the Drive-In, Deftones, Foo Fighters, Hundred Reasons, Manic Street Preachers, Muse, N.I.N., Q.O.T.S.A., Sparta enz. enz...

tillens
26 mei 2005, 13:41
Hoi kun je wat meer vertellen over jou als tweede gitarist.. wie ben je wat doe je, gear, ervaring ambitie etc... gr Peter

Veekeren
26 mei 2005, 13:50
Ik ben 22 jaar, vooralsnog student en woon bij het centrum van Rotterdam. Ik speel bijna 4 jaar gitaar met ongeveer een jaar les. Ik repeteer al een tijd met een "semi"-band, maar das niks concreets, ik heb ook geen podiumervaring. Ambitie? Geen grote illusies wereldwijd door te breken (geen problemen mee overigens), maar het lijkt met gewoon geweldig om iets goeds neer te kunnen zetten.

Mijn gear: '77 Gibson Les Paul Artisan, Gibson ES 335, Marshall Valvestat 230, Boss GT6. Ben langzaam bezig een pedaal-arsenaal te verzamelen om de GT6 te vervangen, en mocht ik ooit iets concreets gaan doen gaat de Valvestate er ook uit...

Swan
26 mei 2005, 16:33
Hey!
ik kom ook uit Rotterdam(ook 22 en student)..lijkt me leuk om zo'n bandje te beginnen, ben meer into de extremere metalvormen maar heb ook n grote liefde voor bands als APC, Tool, QOTSA etc.. dus heb wel intresse in zo'n band naast mn andere (extreme) band...
heb al redelijk wat bandervaring en goeie gear...

je kan me mailen op zenovdb@gmail.com