PDA

View Full Version : hele vette music man JP



sjaakies
24 mei 2005, 19:44
was weer eens aan het kijken voor een koopje kom ik deze tegen

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/46771.htm

maar das helaas geen koopje

vester86
24 mei 2005, 20:08
sja, t is wel een uberding

Piezo, Goeie kleurtje, vette inlay....

En helaas veel te duur

Wormaap
24 mei 2005, 21:58
Wel met handtekeningen van de band :)

Rubenios
24 mei 2005, 22:23
sja, t is wel een uberding

Piezo, Goeie kleurtje, vette inlay....

En helaas veel te duur

vette inlay?

zijn gewoon dots hoor :roll:

Wormaap
24 mei 2005, 22:27
Als je heel goed kijkt zie je dat't driehoekjes of schildjes ofzoiets zijn :)
Om daar nu 200 euro meer voor te betalen though...

jorrit
25 mei 2005, 01:07
dacht dat t een plectum voor moest stellen

urezna
25 mei 2005, 09:08
volgens mij is het een soort wapenschildje van Petrucci.

en verder, ik vind het persoonlijk niet eens zo'n mooie gitaar... al zal het kwaliteitje niet verkeerd zijn, verwacht ik, maar het spreekt me verder niet erg aan, ondanks dat DT voor mij DE band is.... ;-)

Anders Destium
25 mei 2005, 10:22
Tja, ik vind de inlays ook niet zo speciaal. Het valt van meer dan een meter of twee al niet meer op dat het geen dots zijn :-?

Verder is Musicman natuurlijk mooi spul, maar voor dat geld zou ik zelf minstens een mooie flametop verwachten :D

Franc
25 mei 2005, 12:32
saai ding

vester86
25 mei 2005, 23:55
Tja, ik vind de inlays ook niet zo speciaal. Het valt van meer dan een meter of twee al niet meer op dat het geen dots zijn :-?


Zelf zal je er toch de meeste tijd mee doorbrengen, denk dat de tijd die ik optreedt nog geen 1% is van wat ik thuis met mn gitaar doorbreng... dus dat soort geintjes als inlay is toch vooral voor jezelf....

Is bij die birts van PRS ook zo, hoewel die op 2 meter nog net wel te onderscheiden zijn (voor de ge-oefende kijker dan) :roll:

Anders Destium
26 mei 2005, 09:49
Bijna niemand in dit topic zag in 1 keer dat het geen dots waren, tenzij ze dat al vantevoren wisten. En dan nog waren de meningen verdeeld over wat het moet voorstellen...

Als je het verschil tussen een gitaar met dots en birds niet ziet op een afstand van 2 meter zou ik me toch eens begeven richting opticien. Ik hoop voor je dat jouw kamer wat groter is dan dat! Als je zo'n gitaar koopt en aan iedereen moet gaan uitleggen wat er zo super is aan de inlays omdat het niemand opvalt :???:

Voor jouw beeld: PRS heeft zelf door middel van moon-inlays ook een variatie op dots, maar dat ziet er al van een beetje afstand net als bij deze MM uit als gewone dots.

vester86
27 mei 2005, 00:26
joh, niet alles zo serieus opvatten man, relax :-p

pol
27 mei 2005, 10:31
Spijtig van dat gekribbel op de achterkant :-D
en gesigneerd door "dream theatre" nog wel :lol:

Anders Destium
27 mei 2005, 10:44
Het begint al zo mooi met: verkeerd in nieuwstaat.

Dan heb ik al het gevoel dat het niet helemaal in orde is allemaal :wink:

Ic3gl0vE
27 mei 2005, 11:12
hahahah verkeerd ^^

En als er op geschreven is, is 'ie niet in nieuwstaat want die handtekeningen horen vast niet bij de originele lak/op het plastic.

Tupelo
28 mei 2005, 12:27
Kan je nou eigenlijk ook nog een beetje blues & jazz spelen op zo'n ding of is het louter een rockgitaar?

Moet bekennen, dat ik nog nooit op een Musicman gespeeld heb...