PDA

View Full Version : Zwaar probeersel



armageddon
24 mei 2005, 16:09
Hier is even een test met compressor en 4x overdubben :)
Ik ben wel blij met het resultaat...de bedoeling was dat het lekker zwaar moest zijn....een muurtje van geluid dus

Test (http://wieringen.dyndns.org/arjan/mhbtest.mp3)

Ben benieuwd of er nog tips zijn om het meer balans te geven...

Noid
5 juni 2005, 15:33
Nou, dat muurtje is ook wel gelukt :D Klinkt wel lekker, tips zou ik zo niet weten.

Jeroenvanhulsteijn
7 juni 2005, 11:40
ik hoor op de achtergrond een nogal monotoon gerommel. Ik weet niet wat dat is? Floortoms? Ik vind het niet echt iets toevoegen in ieder geval. Vind het eigenlijk wat rommelig klinken :) .

En ik mis de basgitaar heel erg. (Of is dat dat monotoon gerommel?). Mag iets meer oomph in het stuk.

Naar mijn gevoel is een deel van die wall of sound er wel :) De gitaren vind ik erg lekker klinken.

De drum mag mss ietsiepietse meer op de voorgrond. Zo'n snare mag best lekker de speakers uit knallen. De drums klinken nu wat muffled. Kan ook mijn huis, tuin & keuken PC speaker setje liggen.
Neem je de drums op verschillende sporen op (snare, bekkens, hi hat, base enzo ieder op eigen spoor)? Of is het gewoon een sample?

Owja...deze mening is puur persoonlijk en niet gestoeld op jarenlange ervaring met opname technieken of wat dan ook :)

Gert-Jan
7 juni 2005, 11:55
Die sound vind ik gruwelijk vet. Verder is het niet bijzonder.

Maiden Michiel
8 juni 2005, 17:39
Slecht gemixt en ik mis een lekker solo maar voor de rest is dit een zeer ok begin!!

BramVersteeg
20 juni 2005, 14:38
Ik vind het erg lekker klinken hoor. De gitaren klinken strak en helder in mijn oren alleen mis ik de bas wel.