PDA

View Full Version : fightcase voor een versterker



flearulez
22 augustus 2002, 11:26
Wat mag een flight case voor een versterker kosten?

Het moet 2 pace zijn voor me harkte 3500 maar groter kan voor bv iets anders erbij en moet voor en achter open kunnen vanwege de fan.

AllodoX
22 augustus 2002, 11:30
flight case ? een goede ongeveer 400 euro.

maar ik denk dat je een rack bedoelt :wink:

ik heb de mijne gewoon in een 2u gator rack gestopt. dat is een van de cheapere racks, maar toch zeer stevig. die kostte me 90 euro

bathmutz
22 augustus 2002, 13:04
misschien een beetje een lauwe en flauwachtige tip, kun je er zelf geen bouwen, dan heb je er eentje die helemaal naar jou keuze is gebouwd qua afmetingen en ontwerp enzo.

sterkte! :smile:
BathmutZ

AllodoX
22 augustus 2002, 20:07
dat is duur.. heel duur :smile: dan zit je dus aan 400 euro :smile:

flearulez
23 augustus 2002, 13:31
Nee ik heb het al gedaan.
Wat mdf dat achterlag een 2 space rack gebout voor en achter verwijderbare "frontjes"
En van mij pa's werk allu voor een meesa/boogie look

AllodoX
23 augustus 2002, 17:29
Ik heb toen bij conijnmuziek(.nl) in Eindhoven een op maat gemaakte koffer voor m'n EDC laten maken, daar was ik toen nog 350 gulden voor kwijt.

Ruud
24 augustus 2002, 21:21
Zelf bouwen kan heel goed, weet alleen waar je aan begint,
flightcase materiaal en hout (gelamineerd) kosten je al snel 90-100 euro,
(voor een top alleen.)
Tevens moet je je hoofd er goed bijhouden de eerste keer want je maakt snel fouten de eerste keer...,
(Ik heb er destijds zelf een voor mijn fender 200w buizentop gemaakt)

En een pneumatische popnageltang is ook wel ideaal, want 200 houtpopnagels met de handtang erin trekken lijkt mij echt een hels karwei..

Mocht je versterker in rackformaat zijn, en mocht je niet zo handig zijn, dan zou ik er gewoon een kopen, en anders, gewoon proberen...

flearulez
25 augustus 2002, 17:30
Ben al klaar en was in een middag klaar, oke het is niet helemaal mooi afgewerkt maar het beschermd en dat is toch het belangrijkste, kan er altijd nog een kopen.