PDA

View Full Version : Siddharta



wanna1
24 mei 2005, 01:49
Na enige tijd terug, ze op MTV gezien te hebben, heb ik toch maar dat nrtje gedownload.
Van het een komt het ander, en dan toch nog maar weer eentje downloaden.
Vervolgens hoor je ze niet meer op tv.
Die 2 mp3tjes zijn eigenlijk best goed dus, meer zoeken levert nog een aantal op, deze zijn eigenlijk ook best te pruimen.

Shit ze zijn eigenlijk best heel goed, al is het meeste wat ze zingen wel in het sloveens.

Nu heb ik al weer een paar weken dat nieuwste album compleet in m'n winamp staan, en ik krijg het er niet uit, hij blijft goed.

Wat me opvalt dat ik er in Nederland niks van hoor (die commerciele sneeuw blijft hardnekkig over het meeste mooie dingen liggen)

Ik heb dus nu Het nieuwste album in het Sloveens en het heet Rh-.
note: het feit dat ik naar Sloveense teksten luister geeft al aan hoe goed de muziek moet zijn.

Het album Rh- is dus ook in het engels uitgebracht en mijn vraag is dus wie heeft dit en wil mij Mp3-tjes sturen?

Aangezien het hier in dit land niet te koop is en webcdwinkels het niet hebben.
Kent iemand Uberhaupt deze band??

wanna1
26 mei 2005, 20:45
:o Helemaal niemand?? :o

wanna1
3 juni 2005, 12:16
:o Nog steeds niemand van hier?? :o

Mithrandir
3 juni 2005, 12:45
Nope :D Maar omdat je zo aandringt zal ik eens wat er van downloaden. Kun je aangeven wat voor een stijl het ongeveer is?

wanna1
3 juni 2005, 13:40
Nrs waar ik mee begonnen ben:

- My dice (English)
- Sentir (Sloveens)
- Nadia (Sloveens)
- El rincon de los vendicos (Sloveens)
- THOR (Sloveens) Stijl: Rammstein

Eindelijk iemand :-D

wanna1
17 juni 2005, 16:14
Up

Maiden Michiel
17 juni 2005, 19:42
Is het shred? :razz:

Mithrandir
22 juni 2005, 21:04
Ik kan er gewoon niks van vinden met de downloadprogramma's die ik gebruik, maar ik zoek nog wel even verder. De klassificatie "rammstein" staat me trouwens niet zo aan, daar vind ik niet zoveel aan.

wanna1
22 juni 2005, 22:53
Moet je je niks van aantrekken.

Geef me je msn maar dan kun je het album wel krijgen.

Mithrandir
23 juni 2005, 10:57
Staat in mijn profiel : eduinsbergen@hotmail.com, voeg me maar toe.