PDA

View Full Version : en weer één



Negative K3 fan
23 mei 2005, 18:00
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=42452

dikke bullshit alom!

JvD.
23 mei 2005, 18:02
deze is wel heel erg duidelijk =D

Anders Destium
23 mei 2005, 18:07
Amsterdam, Zuid Holland :D

Negative K3 fan
23 mei 2005, 18:11
wat een lelijke knoppen zitten daar trouwens op.

Shaggy
23 mei 2005, 18:48
Amsterdam, Zuid Holland :D

ja .. is vinex :D

Steven5446
23 mei 2005, 19:10
Dit is de orginele advertentie....

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=47072&item=7324713931&rd=1

best goedkoop dus in Amsterdam, Zuid Holland..

Trouwens... een firma in Amsterdam heeft eenzelfde soort Bling gitaar te koop, ook 10th anniversary...

http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/images/lesPaul10th.jpg

Speeddemon
23 mei 2005, 19:12
wat wil zo iemand dan? Dat je vooruit betaalt?

Ik bedoel, als ik een gitaar van 1700 wil kopen in A'dam, ga ik langs en wil ik 'm uitvoerig testen.
Dus ofwel hebben ze (de oplichters dus) daar niet op gerekend, ofwel ze hebben een maffia-knokploegje klaar staan.

DREAMMACHINE
23 mei 2005, 19:15
...kom je dan als 14 jarig pikkie met je 1700 euro op zak aan ergens in amsterdam aan......staat er in plaats van die ubergeile gitaar die je wilde kopen opeens een paar best wel brede mannen voor je neus....mmh....liever niet he!...

Anders Destium
23 mei 2005, 19:16
wat wil zo iemand dan? Dat je vooruit betaalt?

Ik bedoel, als ik een gitaar van 1700 wil kopen in A'dam, ga ik langs en wil ik 'm uitvoerig testen.
Dus ofwel hebben ze (de oplichters dus) daar niet op gerekend, ofwel ze hebben een maffia-knokploegje klaar staan.

Mail even, dan leer je gelijk dat degene "toevallig" in Engeland op zakenreis is en of je via escrow voor de gitaar wil betalen.

vinni
23 mei 2005, 19:17
Heren,

Ik stel voor dit soort ads te melden bij:

http://internetoplichting.nl

Vinni

wietse
23 mei 2005, 19:52
Heren,

Ik stel voor dit soort ads te melden bij:

http://internetoplichting.nl

Vinni
inderdaad en ook effe aan gitaarmarkt melden kunnen ze dat account opheffen, en de advertentie verwijderen.
als ik zoiets zie op 2ehands doe ik dat ook altijd linkje van de echte ebay veiling erbij en je hebt dezelfde dag nog bericht dat ze hem er af hebben geschopt.

srv-man
23 mei 2005, 20:45
wat wil zo iemand dan? Dat je vooruit betaalt?

Ik bedoel, als ik een gitaar van 1700 wil kopen in A'dam, ga ik langs en wil ik 'm uitvoerig testen.
Dus ofwel hebben ze (de oplichters dus) daar niet op gerekend, ofwel ze hebben een maffia-knokploegje klaar staan.

Mail even, dan leer je gelijk dat degene "toevallig" in Engeland op zakenreis is en of je via escrow voor de gitaar wil betalen.

Ja, altijd lachen met die gasten! Laatst stond er een PRS Dragon. Ik een mailtje gestuurd of hij zijn telefoonnummer kon mailen zodat we een afspraak konden maken. Je krijgt het niet verzonnen, ik kreeg als antwoord dat hij door een ongeval een gehoorbeschadiging had en daardoor niet kon bellen. Dan wilde ik natuurlijk wel langskomen, maar toevalligerwijs verbleef hij in Londen en de gitaar ook. Kon hem natuurlijk wel via een escrow service kopen.......zijn wij nou gek of zij? :-D

GitaarNet Admin
23 mei 2005, 21:12
Bedankt voor de tip! Advertentie wordt verwijderd!

deedee
23 mei 2005, 21:13
GITAARNET LEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o :o :o :o :o :o










(sorry, ik kon het niet laten)

Lucluc
23 mei 2005, 22:10
Ik vind deze op marktplaats ook best raar:

Aangeboden: The Ventures Fender Jazz Master
Prijs: € 3.500,00
Beschrijving: KLEUR ZWART/ GRIJS (Info LARRY TELEF : ----------

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 23-05-2005, 15:52
Gezien: 66 keer bekeken.

Dat is een Japanse Jazzmaster die nog wel eens te koop wordt aangeboden tussen de 600 en 800 euro. Maar goed, het feit dat hij z'n telefoonnummer (heb ik weggelaten) erbij zet maakt het misschien iets minder verdacht, maar die prijs????

Lucluc
23 mei 2005, 22:17
ok, die andere advertentie van dezelfde verkoper verklaart misschien wel het een en ander: zijn prijs is een typfout :D

Aangeboden: Fender Jazz Master.
Prijs: € 3.500,00
Beschrijving: te koop aangeboden nieuw merk : Fender gitaar elektrische. the ventvres Fender jazz Master. kleur zwart.info vragen naar Larry.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 22-05-2005, 21:03
Gezien: 128 keer bekeken

Voor degenen die het nog niet weten: Fender is een nieuw merk! Kwaliteit zo om en nabij Richwood :razz:

Lucluc
23 mei 2005, 22:19
ok, die andere advertentie van dezelfde verkoper verklaart misschien wel het een en ander: zijn prijs is een typfout :D

Aangeboden: Fender Jazz Master.
Prijs: € 3.500,00
Beschrijving: te koop aangeboden nieuw merk : Fender gitaar elektrische. the ventvres Fender jazz Master. kleur zwart.info vragen naar Larry.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 22-05-2005, 21:03
Gezien: 128 keer bekeken

Voor degenen die het nog niet weten: Fender is een nieuw merk! Kwaliteit zo om en nabij Richwood :razz:

Diedo
23 mei 2005, 22:25
je mag toch zoveel vragen als je zelf wilt... dat vind ik wat anders dan een dure gitaar voor veel te weinig aanbieden en ze dan te lichten. er zullen ook minder snel mensen intrappen

Lucluc
23 mei 2005, 22:25
ok, die andere advertentie van dezelfde verkoper verklaart misschien wel het een en ander: zijn prijs is een typfout :D

Aangeboden: Fender Jazz Master.
Prijs: € 3.500,00
Beschrijving: te koop aangeboden nieuw merk : Fender gitaar elektrische. the ventvres Fender jazz Master. kleur zwart.info vragen naar Larry.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 22-05-2005, 21:03
Gezien: 128 keer bekeken

Voor degenen die het nog niet weten: Fender is een nieuw merk! Kwaliteit zo om en nabij Richwood :razz:

Tupelo
23 mei 2005, 22:36
Misschien lopen we wel hele mooie goedkope gitaren mis :lol:

Speeddemon
23 mei 2005, 22:58
Ja, zo verkoop ik over een maand een Burny Les Paul Custom voor 2.000 euro. Wel via paypal die aan m'n hotmail zit. En nee, ik woon echt niet in Brabant. Ik woon op de Seychellen. Heb eerder gitaren verkocht. :lol: :roll: :wink: :razz:

Thom TK
24 mei 2005, 00:02
Bedankt voor de tip! Advertentie wordt verwijderd!

JA! Sorry, ga naar dit bericht maar verder met dit topic, maar nu Gitaarnet heeft gepost ben ik toch wel benieuwd wanneer het Nieuwe Forum er komt....bij deze...nou?

dejohan
24 mei 2005, 10:58
Ja die Jazzmaster lijkt mij een typfout. 3500 voor een jap is veels te duur.