PDA

View Full Version : November Night



Dila
13 oktober 2001, 00:09
Okee 30 november in het Alkwin College (klinkt echt heel wild he?) in Uithoorn heb ik een (waarschijnlijk) saai optreden. We mogen een paar nummers niet spelen omdat daar te veel in gevloekt word, dus onze punk-set mogen we zowat in z'n geheel schrappen. En ik weet eigenlijk ook niet of de kleine kindjes die ook moeten optreden sowieso wel tegen zoveel gitaargeweld kunnen... Misschien moeten we maar afzeggen!

Jeroen
15 oktober 2001, 17:34
sohee, jij hebt zin!!!! hahahahaha :smile:

moretel
16 oktober 2001, 13:32
Nee jo gewoon doen, en die punknummers , gewoon spelen.
Wij speelden eens een keer op een feestje
met veel bejaarden, dat wordt niks dachten we. Toen we begonnen met een nummer van Bowie begonnen ze allemaal te dansen die oudjes, fantastisch avond gehad.

Dila
16 oktober 2001, 21:53
Hahaha wat gaaf! Misschien doen we het ook wel, hangt ervan af of ze het ons nog een keer vragen, anders is de boodschap wel duidelijk ben ik bang...

Ditmar
17 oktober 2001, 20:39
Ga je ook je gitaar kapot gooien ??? Dan kom ik namelijk wel kijken. (trouwens, ligt uithoorn niet ergens tussen utrecht en amsterdam ofzo ???)

Dila
17 oktober 2001, 20:46
Haha ja zo ongeveer en mn gitaar gaat niet sneuvelen helaas daar was ie net iets te duur voor, maar misschien mag ik die tele van school wel even lenen hehehehe wordt ik vast geschorst...