PDA

View Full Version : Bands die mee doen aan de Beachbattle?



sleep_to_saturate
21 augustus 2002, 14:22
Hey,
Zijn er hier nog meer bands die mee doen aan de Beachbattle 2003 in Scheveningen? Wij (footsweep) gaan voor de eerste keer meedoen. :grin:

FNaRK
21 augustus 2002, 16:48
hahahaha
hahahahahaha
hahahahahahahahhahahaaa
Roadkill heeft 2 maal meegedaan en besloten te stoppen met die onzin. Zijn dus tweemaal doorgedrongen tot de halve finale, 2 maal eruit geknikkert door de uiteindelijke winnaars. Kregen lovende en juichende recensies, opmerkingen over professionaliteit, kwaliteit etc (zijn terug te lezen op de beachbattle site)
Bedenk je echter dat een groot deel van de stemmen komen van het publiek, dus bands met veel eigen publiek zijn zwaar in het voordeel. Spelen veel hele jonge bandjes die dus de complete school meenemen om te stemmen.....
Anyway, veel succes, doe de organisatie de groeten van roadkill (we waren ws de enigste band die de organisatie beleefd behandelden en meehielpen met de opbouw van de zaal / podium)
Wellicht kom ik wel ff kijken.

FNaRK
21 augustus 2002, 16:56
je mag me trouwens ook wel een keer bellen / mailen voor tips / moral support / bandcoaching.
En check echt ff de reviews van de vorige jaren, staan wellicht wel wat tips in.

sleep_to_saturate
21 augustus 2002, 18:19
Bedankt, ik zal zeker wat reviews gaan lezen.
We hebben al wat ervaring op het gebied van optredens, dat wel. En kunnen zeker wel voor 40 man eigen publiek zorgen. Maar ja we zien wel. Voorlopig hebben we wel wat werk aan de winkel, we hebben 3 maanden niet geoefend.
Overigens staan we pas op 11 januari gepland in de voorrondes. Maar tevens openen we samen met Aberration de beachbattle dit jaar. :grin:

FNaRK
21 augustus 2002, 21:10
hehehe
ik geloof dat we daar ook voor gevraagd zijn...en na 8 keer gratis op de Beachbattle gespeeld te hebben vonden we dat we wel een "kleine" onkostenvergoeding mochten vragen. Daarna niets meer gehoord :smile:

Bins
21 augustus 2002, 22:20
Ik ga het eens in de groep gooien. Lijkt me leuk om te doen, en je krijgt "gratis" stage-ervaring. Hoe lang mag/moet je spelen op zo'n avond? Ik neem aan dat ze wel een PA hebben daar. Moet ik alleen wat meer nummers gaan schrijven :grin:

FNaRK
21 augustus 2002, 22:52
hmmm
ik geloof dat de inschrijving gesloten is
helaaz dus (of niet :grin:)

Bins
21 augustus 2002, 23:07
jeez nu al? Het begint pas januari?? Nou ja, boeie :grin:

sleep_to_saturate
21 augustus 2002, 23:43
Wij krijgen trouwens wel een redelijke vergoeding voor de opening. :grin:
Ze hebben er PA ja, overigens begint het in oktober al, maar zijn wij denk ik gepland op de laatste voorronde. Speeltijd moest iets van 30 minuten maximaal zijn. Wel aan de korte kant, maar ja er spelen ook 4 bands op een avond.

Bins
22 augustus 2002, 00:21
Als je maar 2 nummers hebt is 30 mins laaaaaaaaang. Dan moet ik er "extended versions" van maken :grin:
Maar volgend jaar lijkt het me wel leuk om een keer mee te doen......En winnen heh, anders vind ik het niet leuk :wink: