PDA

View Full Version : Gitarist uit Arnhem zoekt band.



CatchDude
21 mei 2005, 20:09
Hoi!

Ik ben 27, ik woon in Arnhem en ik ben helemaal gek van, onder meer, Rock en Blues. Ik speel voornamelijk Slag, acoustisch, voor nu ongeveer 2 a 2,5 jaar. Ik ben ook een beetje elektrisch bezig, maar dat moet nog uit de kinderschoenen komen. Ik vind zelf dat ik net voorbij beginnersniveau ben, maar bij een bandje word je toch al snel meer gemotiveerd om bij te leren, en trek je je aan elkaar op.

Mijn motivatie: Ik ben nu al die tijd alleen bezig, en ik wil wat doen met wat ik tot nu toe kan. In een band spelen lijkt me een prima positie om nieuwe dingen te leren, en is die extra stok achter de deur die er voor zorgt dat je verder gaat in plaats van konstant de dingen te spelen die je al "beheerst". Verder lijkt het me gewoon enorm leuk om met anderen lekker muziek te maken (waarna een biertje in een gezellig kroegje natuurlijk ook niet mag ontbreken). Voor de fun en de gezelligheid dus, ik heb absoluut geen serieuze professionele ambities.

Het lijkt me leuk om bij een coverbandje te spelen die wat gevarieerde muziek speelt. Eigenlijk is alles goed, zolang het maar geen punk, ska, heavy/death metal of Andre Hazes of zulks is. Zoek je iemand die met jullie eigen werk speelt dan sta ik daar ook zeer zeker voor open, zolang het maar niet in de hiervoor genoemde categorieen valt. :)

Mail me even als je meer info wilt; mecroucoo@hotmail.com