PDA

View Full Version : Wanted *plectrums*



Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 00:30
Ik ben een plectrumverzamelaar en ik heb inmiddels een collectie van over de 300 plectrums. Zo'n 100 daarvan zijn van beroemde gitaristen.(steve Vai, Santana, James Burton, BB-king,John Petrucci, Vinnie Moore etc. Ongeveer 80% hiervan heb ik van de artiesten zelf gekregen...
Heb jij nog plectrums liggen (van bands, artiesten of gewoon van jezelf) en wil je die een goede plek geven, neem dan contact met me op en hopelijk komen we er dan wel samen uit...
Mocht je iets willen weten of te vragen hebben over plectrums dan sta ik je ook graag te woord!

Ennuh, ik verkoop geen plectrums van mijn verzameling...(sorry)

"The Dutch guitarpickcollector"

tip: bekijk eens http://www.davapick.com


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dutch guitarpickcollector op 2002-08-21 00:35 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dutch guitarpickcollector op 2002-08-21 00:54 ]</font>

Fluffy
21 augustus 2002, 00:35
van welke artiesten heb je allemaal al plectrums als ik vragen mag.

Ik heb zelf ook wat plectrums van bands. Maar ik denk niet dat je plectrums van ill nino sliknot incubus en korn wil :wink:

Fluffy
21 augustus 2002, 00:36
heb je er ook 1 van de (zeer geliefde hier :grin:) kurt cobain ?

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 00:37
Ik ben echt in ALLE plectrums geiteresseerd!!!
Korn en slipknot heb ik ook al in mijn verzameling maar ik heb er nooit genoeg....

Fluffy
21 augustus 2002, 00:41
maar ----> nirvana plectrum ?

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 00:48
nee van Nirvana jammergenoeg geen....

Fluffy
21 augustus 2002, 00:49
:sad:

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 00:55
heb jij dan wel iets voor mij, Fluffy..?

Fluffy
21 augustus 2002, 01:14
ik zal ff kijken. Ik best best een grote fan van de bands waar ik er nu een paar van heb. Een vriend van mij heeft ook een grote verzameling, ik zal het er met hem even over hebben

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 01:23
Alvast heel erg bedank voor de moeite!
XXX

sash
21 augustus 2002, 01:45
Van mij mag ie dan ook wel een plectrumpje hebben :smile:

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 01:49
Thanks Sash,

e-mail me maar....

sash
21 augustus 2002, 01:54
Als het goed is hebbie al een mailtje ontvangen.

FNaRK
21 augustus 2002, 15:39
hep je al roadkill plectrums ??

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 19:45
Nee ik heb geen roadkill plectrums.
Jij aan je naam te zien vast wel!

En zo ja, "Please, hook me up with somme!"

Ik hoor het wel...

SomeDude
22 augustus 2002, 01:53
Spaar je ook plectra van onberoemde gitaristen? Ik heb er wel 1 anders

Dutch guitarpickcollector
22 augustus 2002, 15:05
Ja ook van "onberoemde" gitaristen zijn de plectrums welkom!

E-mail me maar even...

master G
1 september 2002, 18:08
laatst bij het concert van satriani zat ik vet te hopen dat k z'n plectrum zou vangen maar ik stond een paar meter te ver... trouwens wie hebben ze echt gevangen, das toch wat anders dan van de grond pakken..:grin:?

stefan

Dutch guitarpickcollector
1 september 2002, 22:02
Op 2002-09-01 18:08, schreef master G:
laatst bij het concert van satriani zat ik vet te hopen dat k z'n plectrum zou vangen maar ik stond een paar meter te ver... trouwens wie hebben ze echt gevangen, das toch wat anders dan van de grond pakken..&lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">?

stefan


Het klopt wat je zegt maar ik heb de meeste plectrums uit eerste hand van de artiesten zelf gekregen...(ik was een vip beveiliger voor alles wat voor mojo concerts optrad in Nederland, vandaar.....

Ibanez
2 september 2002, 13:37
woohoo dat lijkt me echt vet werk. Lekker gratis allerlei artiesten zien! Mazzelaar... :smile:

Dutch guitarpickcollector
2 september 2002, 20:15
Gratis...?

En er nog geld voor krijgen ook...!

Dutch guitarpickcollector
2 september 2002, 20:32
Ik wil graag even iedereen bedanken die mij al plectrums hebben opgestuurd!
Wat voor jullie misschien niet zoveel betekend, is voor mij echt waardevol.

Nogmaals bedankt en echt elke plectrum is welkom!!!

thanks...

*Dutch guitarpickcollector*

guitar_pick_dude
31 december 2010, 21:23
heej ik zag dat van die plectrums die julie gaven aan die ene vent en.
ik ben echt een muziek liefhebber en spaar ook plectrums heb er van megadeth en lamb of god moke go back to the zoo enz.
maar wil mijn verzameling graag uitbrijden.
ik kijk er echt iederedag naar en be op zoek naar meer plectrums is namelijk heel waardevol voor mij als iemand wat voor me heeft wil hem er zelf nog 5euro ofzo voor geven maar reageer alsjeblieft.
gr. bryan;)

The Unforgiven
31 december 2010, 21:32
Ik vraag me af hoe iemand ooit een topic uit 2002 kan vinden, en het daarna nog in zijn kop kan halen om er in te posten ook!

RoelSmoel
31 december 2010, 21:56
heej ik zag dat van die plectrums die julie gaven aan die ene vent en.
ik ben echt een muziek liefhebber en spaar ook plectrums heb er van megadeth en lamb of god moke go back to the zoo enz.
maar wil mijn verzameling graag uitbrijden.
ik kijk er echt iederedag naar en be op zoek naar meer plectrums is namelijk heel waardevol voor mij als iemand wat voor me heeft wil hem er zelf nog 5euro ofzo voor geven maar reageer alsjeblieft.
gr. bryan;)

Die 5 euro kun je beter aan de kant leggen voor een woordenboek, een grammaticaboek ofzo..

ShredTallicA
31 december 2010, 22:18
Nou guitar_pick_dude, ik heb een geweldige aanbieding voor je. Voor 2,50!!! kun je er 2 van mij hebben. Als dat niet een koopje is! ;)

RoelSmoel
31 december 2010, 22:45
Voor een euro geef ik je er 1, waar mee opgetreden is in Italië, beroemd in Rovigo!!! Wie wil dat nou niet? Een echte Roel Geurts signature Ultex 1.14, wie wil dat nou niet!?!?!?!?!?!?

toneblo
31 december 2010, 22:52
Voor een euro geef ik je er 1, waar mee opgetreden is in Italië, beroemd in Rovigo!!! Wie wil dat nou niet? Een echte Roel Geurts signature Ultex 1.14, wie wil dat nou niet!?!?!?!?!?!?

... en het bleef nog heel lang stil..

ShredTallicA
31 december 2010, 22:52
Ik.. :chicken:

RoelSmoel
31 december 2010, 22:55
Ironie....

The Unforgiven
31 december 2010, 23:04
wie wil dat nou niet!?!?!?!?!?!?
Je kunt je beter afvragen wie dat nou wel wil...

RoelSmoel
31 december 2010, 23:14
Je kunt je beter afvragen wie dat nou wel wil...

:D

2011 tekens

saculcabbie
9 april 2011, 18:48
ik heb van papa roach een plectrum op zwarte cross 2010 <3
k weet niet of je de band dewolff kent maar bij optredens maken ze meetsal een praatje met je mischien kun je zo aan iets komen ;)

mesaman
20 april 2011, 00:22
ik heb al een roelsmoel plectrum. ik kreeg hem via de bassist van zn band,hij had hem verkocht aan een drummer!deze gebruikte hem niet en gaf hem aan zn buurjongen die een paar straten verderop woonde.daar heb ik hem van gestolen toen ik bijbels aan de deur verkocht!