PDA

View Full Version : Ik heb EINDELIJK een goed akoestisch versterkt geluid!!!



Picker
20 mei 2005, 23:19
Eindelijk lijkt het erop dat ik het probleem van goed akoestich versterkt geluid heb opgelost! Heb gisteren gespeeld en het klonk *fantastisch*. Kreeg er zelfs na afloop diverse vragen over uit het publiek!

Het geheim: een Fishman Aura tussen mijn Taylor en de akoestische comboversterker. Die Aura is echt een PRACHTDING! Je stopt er krakerig, schel piezogeluid in en er komt prachtig, luchtig, akoestisch microfoon-opgenomen gitaargeluid uit! Heel bizar om met een kabeltje te spelen en dan gewoon het echte geluid van je gitaar uit de speakers te horen komen. Zelfs mijn Ovation Elite (zo'n hele platte Ovation die akoestisch niets voorstelt) klinkt als een mooie volle dreadnought door de Aura.

Die dingen zijn jammergenoeg niet goedkoop en dat is ook logisch want het is echt een stukje high-tech. Maar de aanschaf is zeer zeker de moeite waard! Ik kan hem ieder van jullie aanraden. Ik denk dat door deze nieuwe technologie interesante tijden gaan aanbreken in de akoestische gitaarwereld - let op mijn woorden!


http://www.martinsmusikkiste.de/cgi-bin/osmusic/front/os.cgi?func=det&session=&artnr=4839&rub1=ZUBEH%D6R&rub2=PREAMPS,FISHMAN&wkid=10093813714603616

[/img]