PDA

View Full Version : maverick



Me_bigboy
20 mei 2005, 21:54
ik heb een Maverick chaos 1 koste ongeveer 690 euro full option dus met gitaarband, plectrum , .... heb hem uiteindelijk gekocht voor 500 euro omdat ik al die zooi niet nodig had :wink: . dus nu eens over de gitaar. De gitaar speeld heel lekker en snel. de hums vindt ik super klinken(zijn dezelfde als op de f1 serie dacht ik, weet ik niet zeker) Ze voelt ook heel stevig aan maar helaas wel redelijk zwaar. na een goed uurtje voel je dat toch wel aan je schouders en rug. Het enige probleem dat ik heb is dat men brug enorm naar boven komt zo ongeveer 4-5 cm tot nu toe maar de gitaar is niet goed afgesteld dus die moet even binnen. Hij is ook mooi afgewerkt en alle onderdelen zijn van hoge kwaliteit. Dacht dat 1 van de gitaristen van slipknot een endorser was van maverick of zoiets :razz: De kleur vindt ik ook wel super: zwart metallic... De tuners zijn ook heeeeel fijn, de gitaar heb ik nu in totaal in 3 maand 2 keer moeten stemmen, niet mis dus. Met ibanez heb ik niet veel ervaring. owja, als je een f1 wilt aanschaffen zou ik maar hier en daar eens goed rondkijken waar je er nog kan vinden want ik dacht dat maverick failliet was. wat me redelijk onwaarschijnlijk lijkt. heb ook een vraagje voor de kenners. krijgt deze gitaar nu een grotere waarde doordat maverick dan failliet is ofzo? of daalt die enorm? als je meer wilt weten over deze maverick moet je me maar toevoegen op msn of stuur je me maar een pm.