PDA

View Full Version : best multi effect of toch eerder losse pedalen?



brunodb
19 mei 2005, 16:01
hallo, ik zit met een dilemma. ik ga binnenkort een mesa boogie blue angel hebben. dit is dus een 1-kanaals buizenversterker zonder voor afzonderlijke pre-versterkingsknop en master. enkel 1 volume. dus enkel te oversturen op volume dus.

nu wil ik dus gebruik gaan maken van overdrive pedalen om te oversturen ipv op volume. maar aangezien ik nog andere effecten ook wil aanschaffen heb ik gemerkt dat ik al snel meer geld ga moeten uitgeven aan die aparte effecten dan aan bv een boss gt8

de losse effecten die mij interesseren zijn een fulltone fulldrive, een voodlab analog chorus een fulltone 70's of 69' fuzz. en eventueel nog een tremolo ofzo.


nu,met die pedalen zou ik al boven de prijs van een gt8 zitten. wat raden jullie me aan. ik heb enkel de afzonderlijke pedalen gehoord via soundclips op de sites en die vond ik geweldig. maar van de boss gt8 zijn er geen soundclips en in de winkel waar ik ga hebben ze enkel die afzonderlijke pedalen zodat ik ze niet kan vergelijken me gt8

in de winkel zeggen ze mij da ik echt voor de afzonderlijke moet gaan,dat ik mijn prachtige buizengeluid niet mag "verneuken" (quote) met zo een multi-effect.

is dit een manier of gewoon meer geld uit mijn zakken te halen of vinden mensen die beide al gehoord hebben dit ook?
hopelijk kan iemand mij helpen.