PDA

View Full Version : Echolette?



DaveItUp
17 mei 2005, 23:07
Wie kan me meer over deze versterkers vertellen? Ik heb kunnen vinden dat het duitse amps zijn, dat dynacord het overgenomen heeft en dat de mid 60's modellen een jtm45 achtige sound zouden moeten hebben, maar what about begin 70's modellen zoals de B150/B200. Weet iemand daar iets over?

F. Talman
25 mei 2005, 11:33
Jaaaaa is het een klemt? als het de klemt is met 4 el84 heb je een mooi bakkie alleen FF een gitaar input op zetten en groot feest!!!

Robbert
25 mei 2005, 11:45
Ik heb hier een M100 transistor versterker en een tape echo en een BS40 EL34 versterker.

De transistor heeft een buizen voortrap en klink heel niet gek. Ik gebruik(te) hem vooral met de tape echo thuis. Ik heb de combi al een tijdje niet meer aangehad: de echo heeft onderhoud nodig :D


De BS40 heb ik vorige week nog met Peevee over gemaild. Omdat het een basversterker is heeft 'ie erg veel laag. Maar eindelijk weer eens aangesloten en hij werkte prima, hij is alleen niet helemaal orgineel meer volgens mij.


Maar iedergeval. Beide versterkers zijn gewoon netjes afgewerkt: draadjes samengebonden, goed geaard en degelijk!