PDA

View Full Version : Boogie chassiscshroeven



maartenn
16 mei 2005, 21:05
Hallo,

Ik heb een oude Boogie MKIIa maar helaas zonder chassiscshroeven omdat de vorige eigenaar hem een tijdje in zo'n inbouwrackunit heeft gehad. Nu ben ik me al een hele tijd rot aan het zoeken naar schroeven met ongeveer een M6 dikte met amerikaanse draad. Voerman heeft me niet verder kunnen helpen. Heeft hier iemand toevallig nog een setje van 4 liggen?

Groet

Maarten

nicoverduin
17 mei 2005, 09:35
Maarten, hoelang moeten ze zijn. Ik heb misschien nog wel wat van die dingen liggen in zó'n typische verzamelbak..... :-D
Nico

PeeVee
17 mei 2005, 13:43
Bij WeberVST.com kun je ook van die chassis schroeven kopen, tenminste, als het dezelfde zijn als je b.v. voor tweed clones gebruikt. Moet je even op hun site kijken.

maartenn
17 mei 2005, 22:43
Hoi Peevee en Nico,

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie reactie>


Maarten, hoelang moeten ze zijn. Ik heb misschien nog wel wat van die dingen liggen in zó'n typische verzamelbak.....
Nico

Ze moeten ongeveer een 5 cm lang zijn. De draad moet tort aan de kop gaan gezien de draad in het chassis aan de bovenkant zit. Zou geweldig zijn als je er toevallig 4 in je rommelbak hebt liggen.

Ik zal ook eens kijken bij de Weber site. Thanx voor de tip. Vreemd dat het zo moeilijk is om ergens aparte maten schroeven te krijgen. Ze worden hier wel namelijk geproduceerd maar je kan ze alleen per tienduizend bestellen en zoveel versterkers heb ik ook weer niet :razz:

maartenn
17 mei 2005, 22:44
Hoi Peevee en Nico,

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie reactie>


Maarten, hoelang moeten ze zijn. Ik heb misschien nog wel wat van die dingen liggen in zó'n typische verzamelbak.....
Nico

Ze moeten ongeveer een 5 cm lang zijn. De draad moet tort aan de kop gaan gezien de draad in het chassis aan de bovenkant zit. Zou geweldig zijn als je er toevallig 4 in je rommelbak hebt liggen.

Ik zal ook eens kijken bij de Weber site. Thanx voor de tip. Vreemd dat het zo moeilijk is om ergens aparte maten schroeven te krijgen. Ze worden hier wel namelijk geproduceerd maar je kan ze alleen per tienduizend bestellen en zoveel versterkers heb ik ook weer niet :razz:

maartenn
17 mei 2005, 22:44
Hoi Peevee en Nico,

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie reactie>


Maarten, hoelang moeten ze zijn. Ik heb misschien nog wel wat van die dingen liggen in zó'n typische verzamelbak.....
Nico

Ze moeten ongeveer een 5 cm lang zijn. De draad moet tort aan de kop gaan gezien de draad in het chassis aan de bovenkant zit. Zou geweldig zijn als je er toevallig 4 in je rommelbak hebt liggen.

Ik zal ook eens kijken bij de Weber site. Thanx voor de tip. Vreemd dat het zo moeilijk is om ergens aparte maten schroeven te krijgen. Ze worden hier wel namelijk geproduceerd maar je kan ze alleen per tienduizend bestellen en zoveel versterkers heb ik ook weer niet :razz:

nicoverduin
17 mei 2005, 23:08
Zal morgen effe kijken. Je bent net 5 dagen te laat. Mijn zoon zit 9 maanden in Florida en kwam net vanochtend te laat. Had ie effe naar home depot kunnen gaan.
Nico