PDA

View Full Version : zangversterking



Lord Abortion
16 mei 2005, 09:54
oeioeioei

Lord Abortion
16 mei 2005, 09:54
Mijn band heeft binnenkort nog iets nodig om in het repititiekot de zang te versterken. Nu houden we het budget liefst zo laag mogelijk. De bedoeling is om te werken met 2 micro's, en we moeten ook nog een input hebben om de drumcomputer op aan te sluiten. Het budget houden we liefst zo laag mogelijk.

Nu zat ik te denken aan dit mixertje: http://www.behringer.com/UB802/index.cfm?lang=ENG in combinatie met een actieve box (tweedehands). Heeft iemand opmerkingen, suggesties, ...

harrie-beton
16 mei 2005, 11:33
het moet erg low budget zie ik :D

Ze geven 1600 euro uit aan Engl versterkers en zang moet er even "bij" voor 3 euro. :razz:
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar tweedehands spul.

-power mixer met passieve speakers, zang installatie o.i.d.
of mixer zoals op plaatje en actieve speakers (dat is wel duurder)

Globetrotter
24 mei 2005, 10:34
Onze zangeres en zanger (combinatie binnen 2 groepen) hebben net een mixer met 6 kanalen van Behringer gekocht, samen met 2 Mackie Powered monitors. Stonden in promotie bij de Key Music www.keymusic.com. Alles samen was het nog wel een 1000€, maar de klank is echt enorm goed. Die powered monitor alleen stond in promo voor een 350€, terwijl hij doorgaans het dubbele kost (per stuk). Echt goed materiaal...
Cheers,

Bart

bert k
25 mei 2005, 21:59
Koop gewoon een ouwe zangversterker van Peaey of zo, dat kost bijna niks, en het werkt als een trein.