PDA

View Full Version : Graspop 2005



Sonno
16 mei 2005, 02:10
Dat het weer plaatsvindt rond 25 juni weten de meeste denk ik wel, maarreh wie gaan d'r nog meer heen?

Het is best een leuk zooitje bands wat er komt opdagen!



FRIDAY 24 JUNE

SYSTEM OF A DOWN
MEGADETH
WITHIN TEMPTATION
PAPA ROACH - HELMET
ALTER BRIDGE - KREATOR
NEVERMORE - MADBALL
CALIBAN - GRAVE DIGGER - ENSLAVED
METAL CHURCH - IMMOLATION - H20 - CHIMAERA - JUDASVILLE - SENGIR - COWBOYS & ALIENS - AXAMENTA - IN-QUEST AUTUMN - 80's MATCHBOX B-LINE DISASTER


SATURDAY 25 JUNE

SLIPKNOT - SLAYER
ACCEPT - IN FLAMES
KAMELOT - ANTHRAX
SICK OF IT ALL - HATEBREED
SIRENIA - GOREFEST - SOILWORK - SAMAEL BEHEMOTH - SKITSOY - AMON AMARTH
MASTODON - ROSE TATTOO
PETER PAN SPEEDROCK - PRO PAIN - EPICA


SUNDAY 26 JUNE
IRON MAIDEN
DREAM THEATER - LACUNA COIL
DIO - YNGWIE MALMSTEEN
ARCH ENEMY - AXEL RUDI PELL
MURPHY'S LAW - PRIMAL FEAR
DARK TRANQUILLITY - NUCLEAR ASSAULT
OCEANS OF SADNESS - DRAGONFORCE
AMEN - TERROR - WALLS OF JERICHO

Alleen jammer dat Chimaira heeft afgezegd, hun muziek vind ik 'gewoon' acceptabel alleen hoorde ik laatst dat de ouwe drummer van Dying Fetus zich bij de band gevoegd zou hebben en dat (ja ik weet het, 't is een GITAARFORUM) zou ik wel graag gehoord/gezien willen hebben!

www.graspop.com

SantaSCSI
16 mei 2005, 20:00
IIIIIIIIIIIIIIIIIII Amon Amarth. daarvoor alleen al wil ik gaan. die gasten zijn echt ZO goed. Zalige riffs, prachtige lyrics.

vinni
17 mei 2005, 09:39
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de meeste van deze bands niet ken. Niet helemaal mijn genre! :-D

Wat me wel opvalt.....
Pinkpop is amper in staat om grote namen neer te zetten en hier spelen SOAD, Megadeth, Papa Roach, Slipnot, Antrax, Slayer.....
Onvoorstelbaar!

Ik wens de heren headbangers en metallisten een plezierig luidruchtige dag toe! 8-)

Vinni

Sonno
17 mei 2005, 20:33
Thanks! :D

belfrink
18 mei 2005, 09:28
I
Wat me wel opvalt.....
Pinkpop is amper in staat om grote namen neer te zetten en hier spelen SOAD, Megadeth, Papa Roach, Slipnot, Antrax, Slayer.....
Onvoorstelbaar!
Vinni

Vergeet Iron Maiden niet !!! :-D

Fuhgawz
18 mei 2005, 10:17
Woei, heftig programma! Ik ga ook maar eens serieus overwegen hierheen te gaan. Hoeveel moet het eigenlijk kosten?

Geronimo
18 mei 2005, 15:43
Woei, heftig programma! Ik ga ook maar eens serieus overwegen hierheen te gaan. Hoeveel moet het eigenlijk kosten?

109, 50 euro voor drie dagen+camping en incl. reserveringskosten.

www.graspop.com

Heavy metaaaal!

Das Schaap
18 mei 2005, 15:46
Helaas is vrijdag voor mij ook meteen de beste dag, daarna nog nagenieten ofzo. 8-)

(V)etallica
29 mei 2005, 19:08
Zondag wordt voor mij echt smullen!

Yngwie, dan Dio, dan Dream Theater en als toetje Iron Maiden :D

Amon Amarth en Anthrax zitten naar mijn mening op zaterdag wel in t verkeerde rijtje :S maarja

Dream Theater spelen 25mins langer dan eerst gepland hoorde ik... kunnen ze precies Change of Seasons spelen ;)
maja, zal wel Octavarium worden denk ik..

Ik heb ook wat 'geruchten' gehoord dat Symphony X misschien komt... zou heel relaxed zijn :D

Kzie jullie daar ;) .................... of niet

Sonno
29 mei 2005, 20:41
Cool 8-)

check op www.graspop.com welke bands er wel en niet komen!

PS: op vrijdag komt Nevermore, past toch ook wel in dat rijtje dacht ik?