PDA

View Full Version : Hij is wel mooi



nicoverduin
14 mei 2005, 18:11
Zo op het eerste gezicht ziet hij er wel mooi uit.

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/32234.htm

Nico :-D

EpiCenturiesAWAy
14 mei 2005, 18:28
Ja :???: en ook zeer wit :) wss weer zo een die er een miljoen voor wil :-?

bert k
14 mei 2005, 18:37
Wit, vooral...

Fumi SG
15 mei 2005, 01:09
mooi ding.... nog in de buurt ook! :-D

vulvasonic
15 mei 2005, 12:46
Het waren toen slechte krengen en dat zijn ze nu nog steeds. Ze zijn hooguit geinig om er je eigen versterkertje in te bouwen.

Maar het ziet er wel mooi uit. Erg wit ook.

nicoverduin
15 mei 2005, 12:54
Je weet natuurlijk niet wat er aan die dingen inmiddels veranderd is. Heb zelf van de week een oude Floyd gekocht. Maar de inhoud was inmiddels totaal anders....... Overigens dat was ook niks. :-D :-D :-D .....

Dat de vonken er niet uitvlogen....

Ga d'r een 1959 SLP van maken. Dus alles strippen en opnieuw opbouwen.

Nico

mathe
15 mei 2005, 14:45
Ik vind z'n tuin mooier.... :D

AutoStatic
15 mei 2005, 15:21
Ziet eruit alsof ie gespoten is, zonde want het lijkt erop dat het een groene is. Met wat geduld zou je 'm misschien kunnen schoonmaken. En er zitten ook goeie bakken tussen de LC's hoor. En wie weet, als je die speakerkast opentrekt zitten er wel hele mooie greenbackjes in...

AutoStatic
15 mei 2005, 17:16
Er zit wit Skai op en de minimumprijs die de verkoper vraagt is wat mij betreft al veel te hoog.

EpiCenturiesAWAy
15 mei 2005, 18:44
Ik denk dat hij al verkocht is :-? :)

nicoverduin
15 mei 2005, 20:49
Er zit wit Skai op en de minimumprijs die de verkoper vraagt is wat mij betreft al veel te hoog.Da's wel jammer. Skai is nogal fragiel bij stoten ed.Tolex is veel sterker.
Nico

PeeVee
15 mei 2005, 21:08
Waar gaat het over? De advertentie is weg... :-(

nicoverduin
15 mei 2005, 21:12
Er stond een advertentie op marktplaats van een LC met cab. In mooie witte bekleding met een VOX achtig doek Op zich fraai om te zien. Kon het niet laten om dat gewoon eens te vermelden.

Enkele posts terug stond al dat ie waarschijnlijk verkocht was. Kennelijk is dat het geval want de advertentie is verwijderd.

Nico

PeeVee
15 mei 2005, 21:59
Nico... grijp volgende keer ff het fotootje en plemp het ergens op je site en gebruik dan de Img feature van het forum dan kunnen we in ieder geval het plaatje blijven zien... jammer... had wel even willen zien... Zo weet ik nog goed dat ik ergens in de 80's bij Eigenhuisen met m'n pa mijn eerste versterker ging kopen... Stond daar midden in de zaak een "eilandje" met witte Marshall combo's... Dat moeten denk ik 50 Watters JCM800's geweest zijn ofzo... Hadden knoppen gewoon aan de voorkant... Ik meen met 1 x 12"... Waren toen 600 gulden nieuw (!!) aanbieding en dat was op zich nog net binnen mijn budget. Die dingen waren aan de straatsteken niet kwijt te raken (de zwarte uitvoering was gewoon 999 piek)... Ik vond die toen ook al cool (i.t.t. mijn maatje die dat maar wimpy vond) maar besloten om die niet te kopen "want daar kon je alleen maar vervormd op spelen" aaaaaaaaaaaaargh :roll:

Heb daarna nooit meer zo'n combo gezien... er zouden er toch wel aardig wat van verkocht moeten zijn in regio Nijmegen... nog steeds benieuwd wat dat was, vond ze errug sjiek...

nicoverduin
15 mei 2005, 22:07
Zal 'k doen. Ik heb immers nog plek zat op mijn serverruimte
Nico

AutoStatic
18 mei 2005, 21:17
Ziet eruit alsof ie gespoten is, zonde want het lijkt erop dat het een groene is. Met wat geduld zou je 'm misschien kunnen schoonmaken. En er zitten ook goeie bakken tussen de LC's hoor. En wie weet, als je die speakerkast opentrekt zitten er wel hele mooie greenbackjes in...

:oops: Aan het doek te zien was het een grijze set... Niet dat het nog veel uitmaakt.