PDA

View Full Version : Riffen op z'n Duits



armageddon
13 mei 2005, 16:56
test

armageddon
13 mei 2005, 16:57
Nu eindelijk mijn versterker (Engl Thunder combo) weer gemaakt is en ik mijn EMG ZW-kit binnen gekregen had en heb ingebouwd besloot ik maar eens een simpel liedje te recorden. The solo springt er niet echt uit, maar dat kan ik later nog EQ'en. Mijn belangijkste doel was het creeren van een liedje waar zo'n beetje alle frequencies prominent in voorkomen. Een beetje een muur van geluid :)
Alles is zelf gemaakt, dus geen drum loops enzo, maar gewoon lekker drumplugins e.d.
Het is een instrumentaal covertje van onze duitse metalvriendjes:
Heirate Mich (www.germanmetal.com/rstabs/Heirate%20Mich.mp3)

Ben benieuwd naar het commentaar.

Gebruikte dingen:
Ibanez AXS32 met EMG ZW-kit
ENGL Thunder
Shure SM57
Terratec DMX 6Fire
Cubase SX2
Handjevol plugins....

Toffe gozer
13 mei 2005, 23:06
De sound is erg lekker, alleen is het nummer wel erg saai op den duur.

JvD.
13 mei 2005, 23:26
wat een ontiegelijk dikke sound, blowing me away. Dat doen mijn tonezones niet na =[

armageddon
13 mei 2005, 23:50
Het nummer is saai ja, maar het ging me ook puur om de toon.
Bedankt voor de complimenten :)

AART
15 mei 2005, 11:04
vind hem wel lekker maar erg korrelig, meer punch in je sound zou al vet zijn, of nog een keer dezelfde track inspelen.

maar dit zijn slechts kleine puntjes, je sound is namelijk heel goed.

Negative K3 fan
15 mei 2005, 12:37
ik vind hem wel lijp alleen idd een beetje korrelig, op een negatieve manier korrelig.

ik vind de backing wel erg goed! dan komt het gitaargeluid natuurlijk een stuk meer tot zn recht.

armageddon
16 mei 2005, 11:24
Het korrelige ben ik het helemaal mee eens, waarschijnlijk helpt het al als ik de microfoon iets dichterbij zet.
Bedankt voor de complimenten.

dejohan
18 mei 2005, 16:54
Coole riff.

Noid
24 mei 2005, 01:06
Lekker vet geluid! Rammmmmmmstein Dat korrelige maakt het net wat klinischer, dat vin'k wel lekker.