PDA

View Full Version : Thomann.....



Das Schaap
13 mei 2005, 12:02
Ok ik heb al een tijd terug besteld bij Thomann online. Kreeg meteen zoŽn automatisch mailtje van dank je voor bestelling blabla en 1 van onze verkopers zal snel mailen voor gegevens en betaling enzo.
Week later nog niks gehoord, dus ik naar hun mailen of er iets mis was gegaan ofzo want ik verwacht nog een mailtje. En daar ook nog geen reactie op. :evil:
Ik weet niet hoe het hoort te gaan, maar dit lijkt me toch niet normaal. :???:

Enige wat ik nog kan verzinnen is ze bellen want het is te ver weg om even heen te rijden. Maar ik vind het wel belachelijk. :-?

ToTaL FaKe
13 mei 2005, 14:48
zoals je zelf al zegt, even bellen :)

lennartengel
14 mei 2005, 18:07
Ik heb zelf al veel bij Thomann bestelt, en heb hele goede ervaringen. Meestal heb ik mijn zooi al binnen een week in huis. Het is mij nog maar 1 keer gebeurd dat ik na 2 weken ongerust begon te worden. Toen heb ik ze gebeld en werd mij keurig in het engels vertelt waarom de bestelling nog niet binnen was, en wanneer die dan wel zou komen.

Kortom gewoon ff bellen dus

Heintje
15 mei 2005, 21:16
Mijn ervaring is (met Duitsers), ook met Thomann:

Als je bestelt, "kein Problem, Sie ueberweisen und wir liefern unverzüglich!" Nix van waar! Ik moet ook altijd eeuwen wachten op mijn rotzooi, ook op dit moment.

Wat wel eens helpt is dat je die klojoos zusammenscheisst (in NL: op hun flikker geeft) of naar de baas vraagt. Dan kan het meestal sneller en vaak ook goedkoper.

Ritch
15 mei 2005, 21:32
Mijn ervaring is (met Duitsers), ook met Thomann:

Als je bestelt, "kein Problem, Sie ueberweisen und wir liefern unverzüglich!" Nix van waar! Ik moet ook altijd eeuwen wachten op mijn rotzooi, ook op dit moment.

Wat wel eens helpt is dat je die klojoos zusammenscheisst (in NL: op hun flikker geeft) of naar de baas vraagt. Dan kan het meestal sneller en vaak ook goedkoper.


Hééééérlijk die Nederlandse botheid!! :D

vinni
19 mei 2005, 00:18
Twee weken geleden iets besteld bij Musicstore.
Dezelfde week binnen......

Tja Heintje heeft ook in Duitsland gezongen....
Dat zal de verklaring wel zijn! :-D

Vinni

pol
23 mei 2005, 09:55
geen problemen gehad met thomann tot nu toe, wel met musicstorekoeln, die zijn belachelijk traag met hun bestellingen, daar bestel ik ook niets meer.

Thomann leverde bij mij altijd binnen de paar dagen, ik heb wel alleen dingen besteld die ze op voorraad hadden, en de verzendingskosten vallen ook goed mee daar.

MazeMouse
23 mei 2005, 10:28
geen problemen gehad met thomann tot nu toe, wel met musicstorekoeln, die zijn belachelijk traag met hun bestellingen, daar bestel ik ook niets meer.

Thomann leverde bij mij altijd binnen de paar dagen, ik heb wel alleen dingen besteld die ze op voorraad hadden, en de verzendingskosten vallen ook goed mee daar.
Musicstore zit IMO dichtbij genoeg om daar een dagje voor uit te trekken en het gewoon te gaan halen.

Thomann daarentegen.... :s
(o wacht, je mag in duitsland wel 220 rijden... dan moet het wel te doen zijn :P)

frekie
31 mei 2005, 23:00
Wees blij met Duitsland, waar zouden we anders met Jan(tje) Smit heen moeten :-D